Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Dat lijkt idd zo maar komt echt door het fotograferen hoor.
Op mijn 420 met soortgelijke bezel ( zwart ipv blauw ) lijk hij ook veel groter bepaalde foto’s


Naast een 710 kun je mooi het verschil zien.

4 likes

draag je de bandjes ondersteboven…??

2 likes

Nee, het uurwerk :rofl:

Ja klopt, valt vaak net wat mooier op mijn platte dunne polsen.

1 like

Het is weer vrijdag, dus Vostok-dag :sunny:

6 likes

Enig idee hoe lang restocking duurt mij meranom.com? Ik zit met smart te wachten. Ik kan het horloge dat ik wil ook bij soviet market bestellen maar dan mis ik nog steeds zo’n “clean” bezel…

Ik weet niet op wat je wacht horloge/onderdelen?
Maar naar mijn ervaring is de restocking best wel willekeurig, kan soms letterlijk maanden duren voordat bepaalde horloges weer op voorraad zijn. Terwijl ik ook wel eens heb meegemaakt(met onderdelen) dat ze nog binnen dezelfde week aangevuld werden.

1 like

Hmmm goed om te weten. Als ik een clean bezel vind probeer ik hem zelf te modden (nooit gedaan)

Ik heb zojuist mijn eerste vostok aangeschaft! :grin:
Het is een vostok amfibian 420380s geworden, ik wou eerst de 420831 kopen alleen de restock duurde me te lang. Ik heb er meteen een stainless steel crown en de cosmonaut caseback bij besteld.

9 likes

:+1:

Welkom bij de club!

Kwam deze op instagram tegen - dus niet van mij. Knappe combi!!

11 likes

Mooie

Inderdaad, heel geslaagd! :+1:

Beetjr milsub geïnspireerd he


:wink:

7 likes

Ik kwam gister deze mod tegen en ik vind 'm echt ontzettend vet, waar ik nou benieuwd naar ben is hoe ze de kast zwart hebben kunnen maken, iemand enig idee? Het is namelijk een 100-kast en die worden niet standaard zo verkocht.

Misschien wrappen of coaten? :sweat_smile::joy:

5 likes

Ik heb wel eens wat gelezen over het (Cera)coaten van een horlogekast. Dat is zeer slijtvast en geeft een mooi resultaat. Zo heb ik op het forum wel eens een gecoate Citizen gezien een een skx.
Mogelijk dat de kosten meevallen.

NA: Modded Seiko SKX007J - The “Dark Knight”?

2 likes

Zojuist deze besteld bij Meranom:

Ff wachten tot hij er is en dan een mooi blauw bandje erbij… (om te beginnen)

10 likes

Welkom bij de club :laughing:

1 like

Ook gelijk een wijzerplaat, wijzers en bezel besteld :see_no_evil:

Maar eerst deze maar dragen… misschien bevalt hij wel in deze kleuren en bestel ik er nog een bij om om te katten…

3 likes

Ohjee… :crazy_face:

2 likes