Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Mogguh. Dagje klussen voor de boeg.

6 likes

Op rubber vandaag:

6 likes

Ha tof, ik heb ook zo’n beater. Is al naar de hel en terug geweest en loopt nog steeds dikke prima. En dat voor een niet-shockproof kaliber :muscle:t2::grinning:

7 likes

Die heeft ook al wat kilometers gemaakt zo te zien :laughing:

Jawel, maar meestal wel aan de binnenkant van de auto :see_no_evil:

1 like

Vooral die groene kan mooi worden! ( ben liefhebber van groen) Die bezel komt er goed bij denk ik. Mooie spullen en prima kastvorm! :+1:

1 like

Woordkoning :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ai ai kapitein!

1 like

Brushen met schuurpapier, welke korrel kanik het best gebruiken? Ik heb de nijging om nu te oefenen op m’n huidige vostok maar heb geen schuurspons ter beschikking, iemand andere ideeën?

Dit is om te beginnen goed spul en in de bouwmarkt te koop imho beter dan een schuurspons.

Een stapje verder maar ook wat prijziger zijn deze:

Wel echt super spul en in een set van vier verschillende “korrel”.

4 likes

Scotch Brite heb ik hier ook aan boord :thinking: dat is ook wel een goede!

1 like

Nou wat een wild idee was heb ik toch maar uitgevoerd, aan de slag met een stuk scotch Brite ben ik wat gaan brushen, heb het nog nooit gedaan maar ik vind het er eigenlijk best vet uit zien! Sorry voor de slechte foto’s, kut telefoon :joy:

Ah, helaas niet de goede volgorde, nja jullie snappen het idee

7 likes

Beetje voorzichtig met mijn ex hoor! :wink:

2 likes

Haha zeker weten :grin:!

1 like

Heb je een blokje gebruikt of zo’n velletje Scotch Brith?
Ik heb laatst een horlogeband met een schuurblokje korrel 100 gedaan en dat zag er best goed uit. Met een blokje kun je wat beter een constante beweging in dezelfde richting uitvoeren.

Links voor, rechts na

3 likes

We hebben hier een hele rol liggen waar ik een stuk van heb afgeknipt, was opzich wel goed te doen hoor, maar ik denk dat een blok wel handiger is, ligt wat steviger in de handen.

Moet wel zeggen dat ik verbaast ben over het eindresultaat. Ik vind 'm, voor even zo tussendoor, er best wel gaaf uit zien zo. :sweat_smile:

4 likes

Misschien op een blokje hout nieten ofzo.
Maar ziet er best goed uit hoor. Vooral een bronzen bezel met brush is altijd tof.

1 like

om netjes te borstelen heb je eigenlijk zo’n machientje nodig… en een borstelschijf natuurlijk
'k heb zelf zo’n ding staan… en dat werkt als een malle… daar is met de hand niet tegenop te werken, zowel in snelheid als in kwaliteit…

2 likes

Misschien wel een goed idee voor mn volgende mod, thanks! (de horloges zijn inmiddels al wel Rusland uit haha)

1 like

Mooi zo. Even wachten nog dus.

1 like