Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Haha, is mij net ‘iets’ te heftig!

1 like

Nee man, is een super kleurtje, Royal Boctok.

5 likes

Prima voor koningsdag ook! ;)… 2021 dan.

Tof ding maar niet voor $128. Ik sla over.

Cool model , die standaard band is wel echt onzinnig trouwens :grin:

Dit is geen SE van meranom toch?
M.a.w. laat je niet opnaaien door beperkte voorraad er zijn een hoop andere webshops die deze ook aanbieden.

Edit: of is dit wel een SE ? :thinking:

Oke dan heb ik mij vergist :sweat_smile:

1 like

Ah. Is dat een sandwich dial? Slechte foto’s maken die russen soms.

Weten jullie trouwens het verschil tussen een 02 en 03 case? Ik las ergens dat 03 nieuwe uitvoering van 02 is, maar verder niet (veel?) anders…

Dat vind ik juist weer veel te veel voor een Vostok :roll_eyes:

1 like

Dat herken ik wel. Vooral van dit afgetrapte hok heb ik onwijs veel plezier :slight_smile:

7 likes

Oh was jij dat. Weet ik gelijk wie bij wat hoort :sweat_smile:

2 likes

Die is best gaaf!

Eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat deze door @Dao is gebouwd en de fantastische wijzerplaat komt idd van Favinov. Heb haar overgenomen en is absoluut één van mijn favorieten.

1 like

Ik heb m’n eerste 2 horloges nog niet binnen of de volgende ideeën zijn er al :sweat_smile:

Op basis van deze 2:


Een vostok batman en een vostok pepsi🤔

Dan heb ik 3 mods op basis van rolex modellen :thinking: wellicht leuk voor over een paar maanden :joy:

8 likes

Ik heb een Marlon Brando mod:

:wink:

En een leren bandje dat afgeragd is door submariner. Dat is echt een kaasschaaf!

3 likes

Ziet er tof uit!

Gaaf! Welke onderdelen heb je gebruikt voor de pepsi(kast, wijzerplaat en bezel)?

1 like

Oh sorry, dit zijn niet mijn horloges :sweat_smile: ik heb het plaatje van pinterest, excuus voor de verwarring!

Volgens mij is het trouwens een vostok komandirskie, een pepsi bezel kan je op meerdere sites vinden (am watches bv)

1 like


:sunglasses::beers:

3 likes

Weet iemand toevallig of pakketjes van komandirskie binnen nl met postnl worden bezorgd of een andere bezorger?

1 like

Afgelopen woensdag nog een pakket ontvangen van komandirskie ,bezorgd via post nl

4 likes