Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Ik heb niet zoveel eisen. Standaard vostok uur/minuut/seconde wijzers passen op de 2426. Enkel de 24u wijzer niet.

Yesss m’n horloges zijn binnen :sunglasses:

Nu de andere onderdelen kopen, jammer genoeg is m’n wijzerpers uit China niet gekomen :joy:

1 like

Die van mij staan ook gepland op vandaag😁

1 like

Komt goed. Ik heb ze al binnen

1 like

Ik wil z eigenlijk al weer verkopen :roll_eyes: heeft zo lang geduurd dat ik er al geen zin meer in heb… Non de ju wat een rot hobby dit

1 like

Zo denk ik er ook over😂

1 like

Ik heb nog een paar Casebacks te ruil. Amfibian, dolfijn
Gagarin.
Ik zou graag een doorzichtig Caseback willen. Iemand open voor ruil?
IMG-20200530-WA0012|690x388

Zit nog steeds met dit probleem als hierboven beschreven. Alles al weer een keer los gehad, gekeken of de wijzers elkaar niet raakten, maar niks helpt. Wie kan hier zijn licht op laten schijnen, want nu ligt hij maar wat in de box :disappointed_relieved:

Och gelukkig, ben ik niet de enige :joy:

1 like

Hoelang heb je hem al? Misschien even de vraag neerleggen bij de verkoper?

1 like

Nu ik ze zo in het echt zie wil ik eigenlijk wel gewoon door met de mods :joy::thinking:

8 likes

Joh. Lekker kapot maken die handel.

Sowieso ideale oefenuurwerkjes… en prima te dragen op nato.

Als je ergens de wijzerplaat of wijzerset van moet slopen, dan maar van een vostok :slight_smile: !

2 likes

Vostok Vrijdag heren !

7 likes

Precies! Van die grijze gaat de secondewijzer er af en een andere bezel, en van die zwarte ga ik de kast brushen en ook andere bezel :sunglasses: toxh wel leuk om te doen haha

@GiveMeYourDough je bandje zit er op😎

4 likes

:+1:t3:Draagt ie een beetje lekker? Zelf nooit gedragen namelijk.

1 like

Ja draagt prima eigenlijk, heb 'm meteen er op gezet haha👌

1 like

Is een wijzerpers per se nodig om wijzers er op te kunnen krijgen of zijn er andere manieren met huis tuin en keukengereedschap? Ik stap maandag weer aan boord dus ik heb geen tijd om iets te bestellen namelijk. Ik hoef alleen de secondewijzer te vervangen :sweat_smile:

1 like

Maak een pen open. Zorg wel dat de onderkant hol is.

2 likes

Dat is echt geniaal!

Je hebt van die speciale buisjes met holle puntjes, die gebruik ik vaak maar in principe is dat gewoon een veredelde Bic balpen. Het houdt wel iets fijner vast maar als je handig genoeg bent kun je bijna alles uit de keukela gebruiken icm een pincet. Sommige wattenstaafjes of lollystokjes zijn ook hol :slight_smile:

2 likes