VOSTOK : een auto-ongeluk, een vaatwasser en 2 nieuwe banden

Bij Nissan en Denso. Accessoires en airconditioning. Boring!

1 like

Haha koning!

Hoe ziet de achterkant er nu uit?

1 like

ah kijk @Chlorophyl heeft hem al geplaatst. Inderdaad, via YT was de oplossing. Saai filmpje, maar meer kan ik er niet van maken.
En die KRAK is het gespje van dat bandje (wat overigens ook nog leeft). Heel even dacht ik : :face_with_raised_eyebrow: zal toch niet ? Maar nee, niks aan de hand.

prima, geen krassen.

zou eigenlijk niet weten wat :thinking: In de brand steken is zelfmoord, invriezen is misschien nog wel grappig maar al iets teveel gedaan. Nou ja ach…waarom niet.

Altijd goed :sunglasses:

nee nee nee nee :scream:

moet ik mij nu zorgen gaan maken :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Die Amphibia’s zijn tanks! :+1:
Lopen keurig en zijn uitstekend WR.
Ik heb er volledig vertrouwen in.
Al jaren :+1:

5 likes

Leuk man. Heb er nu al zin in :sweat_smile:

2 likes

Of de vrouw van Frans rijd met de Aygo over de vaatwasser met Frans er in die een Vostok draagt​:rofl::rofl::rofl:

5 likes

Hahaha geniaal. Ik dacht je gaat er één keer overheen. Maarja, drie keer scheepsrecht, is ook zo. Doet 'ie toch netjes, de ouwe Rus. Blijven fantastische horloges.

1 like

En ik vond dat ik hem al flink aanpakte,
met mijn nieuwjaars duik voor Vostoks! :wink:

Maar alweer bewezen. Het zijn onvoorstelbaar sterke horloges voor zo’n lage prijs. En nog leuk ook. Mooi om te zien!

4 likes

… gast, koffie over mijn toetsenbord! :rofl: :joy:

Goed verhaal. Erg vermakelijk, dank je wel.

1 like

Geweldig :joy:

Volgende keer raad ik wel aan om hem eerst te overrijden en dan te wassen

1 like

Hij wilde z’n winterbandjes een beetje schoon houden :grin:

1 like

Eindelijk leuk en interessant wetenschappelijk onderzoek met de nodige diepgang. Ik heb me vermaakt :joy::facepunch:
Bedankt!

1 like

Tip voor je partner :
De Oris in de wasmachine bij 90 graden.
Lekker proper, ontsmet, opgewonden en lachen geblazen.

You made my day :joy:

Haha wat een experiment. Denk overigens wel dat de achterkant van de Vostok hetzelfde is als een grindtegel na het overrijden met de auto. Krassen op de caseback XXL😅

Geweldig leuk verhaal

Ik denk dat de meesten van ons saai werk hebben, als het een troost is.

Het erge is nog wel dat mijn vrouw daadwerkelijk in een vaatwasser zou passen. Mij moest je vantevoren in vele kleine stukjes zagen, en dan gil je niet zo hard meer.

Na anderhalf uur op 70 graden is alles wel net gaar. Dus ais je er geen tabletje bij hebt gedaan kun je alles nog even bruinen met een vlammenwerpertje, en dan smakelijk eten. Een soort sous-vide steak.

En bedankt voor deze gedachten maar weer.

Sorry @FransT, leuk topic. Geinig experimentje,

4 likes

Help mij even herinneren dat de volgende keer dat ik bij je op de koffie ben, we dat gaan proberen. Hoeveel Servische scheldwoorden zou ze beheersen? Een stuk of dertig? :joy:

2 likes

En jij maakte je zorgen oven MIJN geest? :thinking:
Heb je naar gedroomd?
Zou nog ff terug naar bed gaan en lekker tegen haar aankruipen!

2 likes

Een heel goed onderzoek Frans!
Heb je nog een volgende test op de planning staan? :smiley:

1 like