VOSTOK : een auto-ongeluk, een vaatwasser en 2 nieuwe banden

Op welke temperatuur stond de vaatwasser ingesteld?

1 like

60 graden, het minimum. En het programmaatje wat ik normaal doe, 30 minuten lang.
1 x in de zoveel tijd gaat ie op een zwaar standje (3 uur ofzo, 75 graden).

Mwah…Dit was al niet echt superspannend. Alles is ook al gedaan, staat op YT, maar sommige dingen wíl je gewoon even zelf proberen.
Check dit dan :

1 like

Ik zou eerder een half blokje gebruiken. Beter voor de vaatwasser en de portemonnaie. Wasresultaat is er niet minder om.

Van dat koken had ik nog niet gezien :smile:
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat die het koken zou overleven :ok_hand:t2:

1 like

Deze dan

Een uur in de wasmachine, en een meter of 20 val. Dan krijg je toch ook een aardige klap binnenin.

1 like

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Wat wilt niet lukken wanneer je op wilt nemen terwijl je er overheen gaat met de auto?

https://www.bol.com/nl/p/koken-in-de-vaatwasser/9200000043087627?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Misschien is dit wat?

Fantastisch haha!
Banden staan hem goed hoor. :grin:

1 like

Het filmpje op HF zetten. Dat moest eerst naar YouTube.

:+1: Top topic Frans, lekker schoon horloge ook. 2e band staat 'm iets beter :blush:

1 like

Inderdaad. Eerst op YouTube en daarna linkje naar HF

1 like

Heb het helemaal gemist @FransT maar zoals te verwachten kan hij het toch makkelijk aan ! Hahaha het bubbeltjesfolie deed alleen bij de 1e x zijn werk :joy:

1 like

Ja dat was een beetje dom :face_with_hand_over_mouth:
Het leukste is natuurlijk om er met 100 km/U over heen te scheuren, maar dat is lastig in dit straatje. En ik weet ook niet of mijn vrouw wel zo het leuk vindt om met haar mobieltje hier van close ups te moeten maken :thinking:

1 like