Ik ben voor mijn vakantie aan het kijken naar een Casio GW-S5600 1ER 100€ echter kom nu ook de :
Casio GW-5000-1JF 283€ vind ik nu ineens de mooiste
Casio GW-S5600-1JF 200€
Casio GW-S5610 1JF 100€
Casio GW-M5610-1ER 100€
Wat is het verschil buiten het aanzienlijke prijsverschil.
Wellicht iemand ook tips heeft waar te koop voor een mooie prijs?
Verschil tussen de GW-5000 en GW-M5610 is dat de 5610 een goedkopere uitvoering is.
Kast bij de 5000 is van metaal met een satijn achtige rubbercoating, soepele rubber/resin band. Bij de 5610 is de kast + band van resin. Band is wat meer plastic qua gevoel.
5000 is door de metalen kast ook merkbaar zwaarder. De 5610 is zo licht als een veertje.
Beide kunnen de Casio Combi-bracelet prima hebben, top band!
Kijk ook eens naar de kleuren rondom het display.
De Gw-5000 is heel neutraal met wit en grijs.
De Gw-M5610 heeft een rode rand, blauwe en gele tekst. Wat een stukje drukker is om te zien.
Maniac2003. Dank je voor je samenvatting.
Wederom het bewijs van een prettig forum waar veel kunde en kennis is.
Ik ga eens rond kijken naar een 5000. Zonder haast.
Graag gedaan @RoVaGo
Nog vergeten te melden. De knoppen op de GW-5000 bedienen ook wat lekkerder.
Tot die conclusie kwam ik in ieder geval. Heb zelf de trigger voor de 5000 nog niet overgehaald. Kan het geld ook maar 1x uitgeven en de 5610 met combi-bracelet heb ik al.
Zoals hierboven aangekondigd was het vandaag dat mijn GW5000 opgehaald kon worden bij Postnl en of ik nog even invoerrechten en inklaringskosten wilde betalen.
Net op het juiste moment gekocht:
1 € was 1,20 $
15% korting bij eBay
op de douane bon maar 22,43€ stond 13,00 € voor Postnl en 9,43€ voor de staat.
Het instellen met de 6 pagina handleiding was ook “een stukje taart.”
Wel wat langer moeten wachten op de levering maar dat ben ik nu al weer vergeten
Die zat oorsprongkelijk bij het model die is afgebeeld en is volgens mij niet meer te koop.
Bandje los is vrij prijzig (denk aan +/- 150€ als ik mij niet vergis) .
Heb er zelf trouwens geen ervaring mee,want vind de originele band enorm fijn zitten.
Maar dacht dat een aantal leden hier op het forum er wel een hebben.
Je kunt hem vinden door te zoeken op G-Shock composite strap