Vorige week in Antwerpen bij tensen, 3 gmt’s waaronder 1 met stalen band, en 1 bb58 gewoon in de vitrine
Volgens mij ben ik te vaak op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek om een gewild horloge te kopen.
Ik heb de ouderwetse ‘two-liner’ met ETA uurwerk. Dunner, goedkoper en minder specs op de wijzerplaat. Wat wil een mens nog meer?
Maar volgens mij worden er wel verschillende prijzen gehanteerd… Die listprijs is niet zo duidelijk als bij bijvoorbeeld Rolex.
Hi,
Voor de geïnteresseerde: Bij S&C in Utrecht ligt een BB58 op leer in de etalage…
Groet, Vincent
Ik heb vandaag S&C Eindhoven en Den Bosch gebeld en die hebben ook beiden de BB58 op leer.
Dat wil je niet
Altijd op staal kopen en leer eventueel nabestellen
Behalve als het een keeper wordt en je perse leer wilt
Is ook mijn stelregel, maar ik dacht ik informeer de goegemeenschap even.
Nee hoor: list is list (per land). Dat sommige AD’s anders omgaan met korting, dat is net zo bij Rolex.
En zelfs dat is eender, dus daar hebben wij als bewoners van een van de rijkste landen ter wereld mooi mazzel mee. In een heleboel landen (ook vlakbij ons) is het kopen van dit kaliber horloges verre van vanzelfsprekend. Ik vermoed dat er - om maar eens wat te noemen - op www.dyvytysyaforum.ua net wat minder Tudors, Roleys en Omegaatjes te bewonderen zijn dan hier.
Maar wat is deze list dan voor bijvoorbeeld de BB58? Of kijk ik verkeerd op de site?
3430 euro
Ander uurwerk, moet wel een beetje passen natuurlijk…
Oh ja, die is er ook nog. Was ik alweer vergeten. Doe mij de ‘normale’ maar, en wel de nieuwe (huidige leverbare). Prima ding, draagt als een oude Dweller. Voor jou dus te dik, voor mij net goed.
In Leuven lag een GMT in de vitrine. In Haarlem SC hadden ze een BB58 ‘achter’ niet op display. Beide staal.
Ik stond zelf maandje op de wachtlijst voor de GMT, maar loop vaak ook even binnen om te passen en te kijken. Blijft altijd beetje ondoorgrondelijk wat ze nu echt hebben.
Staan de prijzen op de site dan? Is me niet eerder opgevallen/waar dan?
Maand geleden geinformeerd bij s&c den bosch voor bb58. Beetje steggelen over de prijs. Als eerste krijg je te horen: tja meneer ze gaan als warme we moeten ze bestellen en ze zijn zo weg dus waarom zouden we korting geven? Uiteindelijk afgetikt op €3.250 op staal incl. tudor nato (zwart met gouden streep). Ze zouden hem vrijblijvend voor mij bestellen zodat ik hem kon passen in de zaak. Twee weken na bestelling belletje dat ze hem al binnen hadden. Uiteindelijk niet gekocht. Maar korting AD, geen probleem. Levertijd/wachtlijsten, volgens mij wordt het meer geroepen dan dat het daadwerkelijk zo is… #verkooptruc #broodje aap
3430 is voor de 58
Klopt, vroeg ook naar de BB58.
Op vakantie zag ik hem in een stadje in Frankrijk gewoon in de etalage voor 3400 geloof ik op staal. Wel 940 km rijden…