Vraag aan de speculanten over Tudor

Niet in Utrecht, toen ik ca 3 weken geleden informeerde.

In Duitsland Dusseldorf: 3 weken geleden niet te krijgen

In Denemarken: 2 weken geleden ; nada

In Oostenrijk ; vorige week: noppes

Eigen ervaring, zelf bij AD binnengestapt.

1 like

2 weken terug gepast in Amsterdam, in de PC. Hadden er toen tenminste 1. Geen BB Gmts helaas.

1 like

Ik sta al op de wachtlijst voor een GMT sinds ik nog tweede stuurman op de Bismarck was, en ik ga er niet vanuit dat ik hem ooit via AD ga krijgen. Wel duiken ze aan alle kanten op in het grijze circuit voor en premium. Had ik nooit verwacht. šŸ„“

2 likes

Gelukkig is het geen BB58 fantoom dusā€¦ze bestaan toch!!
:slightly_smiling_face:

Ik heb een half jaar op mijn 58 moeten wachten, maar ik heb hem al een jaar. Maar toen ik onlangs in Utrecht bij S&C was zeiden ze dat de wachtlijst nog altijd een half jaar is.

Ik heb trouwens ook smalle polsen, bijna alles boven de 40mm staat mij niet. De 58 is helemaal prima qua maatvoering.

De nieuwe bi-color modellen hadden ze wel op voorraad trouwens. Maar daar ben je niet naar op zoek geloof ik. Ik vind ze wel erg gaaf, vooral de 36mm met champagne dial! Of de 32mm voor een dame!

:thinking: ā€¦gevarieerd uhm, ja de Pelagos is in blauw en zwart verkrijgbaar. Of betrek je de voorgangers (de niet meer leverbare ETAā€™s) er voor het gemak ook even bij. :wink:

De BB wordt inderdaad compleet uitgemolken. Waarom? Omdat ā€˜wijā€™, de kopers, dat willen.

Ik heb er 2 gezien bij de AD. Een bij tensen in Antwerpen en de andere in Gent.

Was ongeveer 2 weken geleden.

Wat dat betreft is dat voor mij ā€˜Deā€™ Pelagos. Van de huidige versie begrijp ik niet dat die nog een fractie dikker moest worden dan de eerste versie. Qua uitmelken vind ik de LHD wel een misser.

Over drie weken ga ik een rondje langs Maastricht, Belgiƫ en Zuid-Duitsland. Bedankt voor je bericht.

1 like

Vorige week in Antwerpen bij tensen, 3 gmtā€™s waaronder 1 met stalen band, en 1 bb58 gewoon in de vitrine

Volgens mij ben ik te vaak op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek om een gewild horloge te kopen.

Ik heb de ouderwetse ā€˜two-linerā€™ met ETA uurwerk. Dunner, goedkoper en minder specs op de wijzerplaat. Wat wil een mens nog meer? :smile:

2 likes

Maar volgens mij worden er wel verschillende prijzen gehanteerdā€¦ Die listprijs is niet zo duidelijk als bij bijvoorbeeld Rolex.

Hi,

Voor de geĆÆnteresseerde: Bij S&C in Utrecht ligt een BB58 op leer in de etalageā€¦

Groet, Vincent

Ik heb vandaag S&C Eindhoven en Den Bosch gebeld en die hebben ook beiden de BB58 op leer.

Dat wil je niet :upside_down_face:
Altijd op staal kopen en leer eventueel nabestellen :+1:

Behalve als het een keeper wordt en je perse leer wilt

4 likes

Is ook mijn stelregel, maar ik dacht ik informeer de goegemeenschap even. :+1:

1 like

Nee hoor: list is list (per land). Dat sommige ADā€™s anders omgaan met korting, dat is net zo bij Rolex.

1 like

En zelfs dat is eender, dus daar hebben wij als bewoners van een van de rijkste landen ter wereld mooi mazzel mee. In een heleboel landen (ook vlakbij ons) is het kopen van dit kaliber horloges verre van vanzelfsprekend. Ik vermoed dat er - om maar eens wat te noemen - op www.dyvytysyaforum.ua net wat minder Tudors, Roleys en Omegaatjes te bewonderen zijn dan hier.

1 like

Maar wat is deze list dan voor bijvoorbeeld de BB58? Of kijk ik verkeerd op de site?