Vraag Chrono24

Dag, ik zag een mede forum lid met een Omega te koop Hier op het forum die zowel op MP als op Chrono24 stond. Nu heb ik zelfs tot nu toe één maal een horloge op Chrono24 gehad en kreeg toen het probleem dat je hem niet meer ergens anders kan verkopen vanwege de premie die je daar moet betalen. Hoe doen mensen dit dan? Je kan hem namelijk niet meer van Chrono24 afhalen?

Ben benieuwd.

Je kunt de verkoop toch gewoon terugtrekken bij Chrono? Heb ik zelf ook diverse keren gedaan.

De premie betaal je alleen bij verkoop via Chrono. En stiekem via berichten op chrono je gegevens uitwisselen om zo te verkopen maakt het niet verkopen via chrono

Als ik op HF te lang moet wachten op een deal knal ik het horloge ook op andere verkoopplatformen

1 like

Ik doelde hierop. Dan werkt het toch niet?

1 like

Met een handelaars account kan je makkelijker horloges verwijderen van Chrono24. Gewoon een kwestie van op verwijderen klikken en naar eer en geweten aangeven of het horloge via chrono verkocht is of niet. Als particulier is dit iets lastiger maar je zou de prijs dusdanig hoog kunnen zetten dat het toch niet verkocht wordt en later verwijderen.

Vroeger zei de juffrouw tegen mij dag ik niet mocht vloeken, deed ik potverdikkeme toch!

2 likes

Volgens mij doet Chrono24 soms wel lastig.

Nu moet ik onpopulaire maatregelen nemen, je krijg strafpunten van mij,

Nee die zijn niet lastig, als je daar iets wilt verkopen zal je ook hun regels moeten respecteren, en verkoop jij je horloge buiten hun om binnen het termijn krijg jij een factuur.

Hè wat naar, strafpunten van iemand die 14 dagen lid is.
Ik kan wel janken.

Maar jij werkt bij chrono dan denk ik?

2 likes

Nee nee, het was maar een grapje hoor.

2 likes