Vraag en Antwoord

Nou om terug te komen op mijn vraag
Is de Tudor Black Bay Pro zo beschikbaar?
Bij nader onderzoek is gebleken NEE!!!
Gewoon wachten tussen de 4-8 mnd wachten , en op veel plekken 1000€ aanbetalen. Wat is het toch lastig om een horloge te kopen tegenwoordig…

1 like

Je moet ze wel een beetje lief aankijken he

1 like

Wat koddig om een topic te openen om je eigen vraag te beantwoorden.

8 likes

Een Mart Smeetsje

4 likes

Eerst twee Rolexen kopen helpt ook.

2 likes

Welke vraag?
Was het niet slimmer om dit antwoord bij de vraag te plaatsen? :thinking:

Teveel gevraagd denk ik …

Zoveel vragen :thinking:

Mag hij dat doen? Ja, dat mag hij. :slight_smile:

3 likes

Wachten… wachten… het lot van de liefhebber.

Ik wacht lekker met je mee, met een beetje geluk dit jaar nog bij de dealer, of hopen op een verkoper hier die snelle spijt heeft (iemand?).

Leuk toch?
Koop je tot die tijd een andere dikke kletser om je honger te stillen :joy:.

Alles is relatief, in de Tudor Boutique Keulen kwamen ze aan met 4 jaar :wink:

1 like

Niks teveel gevraagd had deze vraag gesteld onder " Vraag" en nu heb ik op deze vraag zelf het antwoord gegeven. Want tijdens het stellen vd vraag bleven veel behulpzame leden mij het antwoord schuldig, of gaven niet het juiste antwoord op mijn vraag.

Offffff ze dachten gewoon zoek het het ff lekker uit, maw wat maakt mij dat uit? :rofl:

1 like

Ik weet niet Marcel. Als 67 je geboortejaar ben je nog niet oud genoeg om je leeftijd als excuus te gebruiken. Je hoort je antwoord gewoon in het topic te plaatsen waarin je de vraag hebt gesteld. Om een beetje overzicht te bewaren en om andere leden/bezoekers te helpen. Op deze manier ben je zelf niet echt behulpzaam.

1 like

Wat ben jij weer streng vandaag :grin:

2 likes

Komt omdat ze hem oud genoemd hebben. :sunglasses:

1 like

Nee hoor, een Invicta heb je zo in huis is natuurlijk geen Tudor maar wel een horloge :rofl:. Mooi om de tijd te overbruggen, kan je er zelfs wel 3 kopen en kost het nog geen drol.

1 like

Niets van aantrekken hoor, sommige kunnen beter even een snicker gaan eten…

Ja klopt maar ik heb hiervoor al een half jaar op een Omega zitten wachten . Ik denk dat ik er maar van af moet zien :grinning:

O pardon :crazy_face:

Ja: