Vraag het simpelweg aan het forum

Misschien de banden @Ko-Banden ning?

1 like

Bedankt voor het bericht, @Ko-Banden heb ik nog niet zo heel lang geleden benaderd, die heeft (heel begrijpelijk) even een stop. Een hobby moet natuurlijk wel een hobby blijven :wink:

1 like

Iemand enig idee door welk bedrijf dit caliber gemaakt is en welk caliber het is? Ik weet dat dit horloge van Armani gemaakt/ontworpen is door Fossil, maar is het caliber ook van hen? Op het uurwerk is niks terug te vinden.

Laatste tijd vaak de melding 502 bad gateway op de site, met andere websites geen problemen. Hebben anderen hier ook last van?

Er staat niet voor niets een vergrootglas icon bovenaan rechts, en daarmee kun je al een hoop vinden natuurlijk. :thinking:

Aan de versieringen op de platen te zien lijkt het op Seagull of aanverwant chinees merk.
Misschien wat kort door de bocht.

Kunnen jullie mij vertellen of dit een goed horloge is. ik overweeg hem aan te schaffen, maar ben een leek op dit gebied. Ik weet dat er een automatisch uurwerk inzit van myota (geloof een myota 8217 automatisch uurwerk)

graag hoor ik jullie mening.
ps
vond volgende informaite:

Productspecificaties Alpha Sierra AM2

Materiaal & afmetingen
Afmetingen
27 x 4,7 x 1,5 cm
Materiaal
Saffierglas
Lengte
270mm
Breedte
46,5 mm
Hoogte
14,5 mm
Materiaal horlogeband
Leer
Productinformatie
Waterdicht
5 ATM (Regen- & spatwaterdicht)
Productspecificaties
Opties
Met datumaanduiding | Met lichtgevende wijzers
Model
Geslacht
Voor mannen
Opties
Met datumaanduiding | Met lichtgevende wijzers
Eigenschappen
Opties
Met datumaanduiding | Met lichtgevende wijzers

Ben niet zo bekend met het merk maar als ik ergens “Limited Edition” zie staan en er is op het horloge zelf niet te vinden welke oplage (bv 58/99) het is dan zou ik al afhaken.
In principe is ieder horloge waarvan de productie wordt stopgezet dan ook een “limited edition”.
Edit: en de datum op 4 uur moet je ook net mooi vinden.

Fixed that for you :upside_down_face:

:thinking:Hoe dan? Ik vind het nog steeds niet mooi​:face_with_raised_eyebrow:
Edit: laat maar, niet net.

Sorry hij was flauw :joy:

Misschien bedoelde ik wel dat ie het niet mooi mocht vinden van mij😉

1 like

Rare positionering van het datumvenster waardoor lijnen niet doorlopen.
24 uurs subdial vind ik ook nutteloos.
Voor dat geld zou ik iets anders zoeken.

1 like

Het is niet veel bijzonders maar hij bevalt best goed,ik heb de AM2.Mijn vrouw heeft deze via vakantieveilingen gekocht.Als je er niet meer dan 100 euro voor betaald is het een oke ding,maar ik zou nooit de verkoopprijs betalen die ze bij bol.com vragen

Bedankt allemaal! En tja…smaken verschillen( gelukkig maar!). Het heeft wel een safieren glas en een nota uurwerk(dat volgens mij prima is.)
Dan denk ik dat ik toch maar wat meer ga sparen en voor een seiko ga.
Heb namelijk intussen de seiko ska749p1 gezien welke ik persoonlijk erg mooi vind!

Voor 299,- bij de Bijenkorf. Die zou ik persoonlijk verkiezen boven de Alpha Sierra.
Heb alleen geen ervaring met Kinetic maar met Seiko zit je eigenlijk altijd wel goed.

Hij doet wat hij moet doen, ik zou inderdaad ook doorsparen.Het is een leuk ding maar ik zou er zelf niet meer dan 100 euro voor geven.

1 like

Kijk, scheelt weer. Ik had ook niet verder gekeken dan de eerste die ik zag toen ik het typenummer googlede.

Voor dat geld zijn er veel mogelijkheden, veel plezier in je zoektoch :+1: