hoezo, er wordt toch een mening gevraagd in dit topic…
overigens vind ik de laatste Breitling foto die gepost is het horloge een ‘kathedraal-achtig’ gevoel geven, je weet wel zo’n zuidelijke kerk met al dat goud en versiersels…
hoezo, er wordt toch een mening gevraagd in dit topic…
overigens vind ik de laatste Breitling foto die gepost is het horloge een ‘kathedraal-achtig’ gevoel geven, je weet wel zo’n zuidelijke kerk met al dat goud en versiersels…
Inmiddels is dit topic weer open. Dacht dat er een slotje op zat…
Vind zelf overigens zelf dit een hele aantrekkelijke Breitling.
Bij mij roept het meer gevoelens op van een witte Mercedes CLS. Of een S-klasse met een blauwe kentekenplaat.
zou ook kunnen…
Ach al vaker gezegd hier, bijna allemerken hebben versies, die synoniem zijn met…
Ik ben nog steeds van mening dat Breitling kwalitatief gelijkwaardig zo niet beter is dan vele andere topmerken.
Verder vindt ik vele AP, Hublot, Richard Mille, Frank Muller (kan nog wel even doorgaan zo) modellen een absoluut hoger… gehalte hebben.
Een chronomat in blackbird uitvoering is gewoon een supermodel wat in mijn beleving weinig mensen niet mooi vinden.
Over smaak valt niet te twisten overgins, kan me nog een buurman herinneren (de beste man is helaas al overleden) deze had een gouden sub! En gouden datejust.
Ik gruwelde bij het zien, en overtuigde mij van de slechte smaak en het signaal wat de beste man naar de buitenwereld af straalde.
Hij had trouwens ook een Lexus met van die gouden logos en opschriften brrrr.
Ik heb dat gevoel bij vrijwel elke gouden klok overgins, al moet ik zeggen dat de gouden navitimer hier op het forum mij weer aan het twijfelen brengt.
Grtn Leen.
Grtn Leen.
Bedrijfsongeval ?
Nee hoor gewoon ouderdom.
Deze man had op een normale manier buitensporig veel geld verdiend.
Grtn Leen
Ik vind dat er grote verschillen zijn tusen een gouden…Klok en een mooie gouden klok.
Gelukkig zeg je vrijwel elke gouden klok dus gelukkig maak de mijne nog kans om
geen… klok te worden.
Ik ben in ieder geval geen… en ben blij met goud.
grtn roodoog
Een witte CLS naast een degelijke Audio A4 en BMW 3 en Mercedes C en een mooie oldtimer en een mooie Lexus en wat andere Aziatische boodschappen autotjes en een Dafjje in de garage is niets meer dan een TT Breitling in een bredere horloge verzameling
Zo dan, dat is een prachtige verzameling. Vooral de Zenith is om van te smullen!
alle respect, maar dit topic is niet bedoeld om je complete horloge verzameling te laten zien, daar zijn andere topics voor, ik begrijp wel dat je trots bent…
Waar is dit topic dan wel voor bedoeld? Als ik zo vrij mag zijn.
Met ‘alle respect’ dan wel hè…
lees de topictitel zou ik zeggen…
Reply naar de juiste zou ik zeggen…
Laten we zeggen dat in al mijn simpelheid de topictitel mij niet zo duidelijk is.
Ik vind de topictitel platvloers: elk merk heeft wel van die buitensporige klokken, maar de Chronomat op zich is best wel een mooi horloge.
Blijft frappant dat de forumpolitie dit gelul onder algemene horlogepraat vindt vallen. Of zijn ze te druk …
Pas je wel op je woorden Bert… voor je het weet heb je een ban te pakken