Ik probeer zelf altijd zo vriendelijk mogelijk over te komen op mijn klanten, en ik probeer geen compromissen te maken als het gaat om klantvriendelijkheid. Al moet ik zeggen dat sommige mensen het bloed onder je nagels vandaan halen door eindeloos proefritjes te willen maken en eindeloos om niet haalbare kortingen te blijven vragen.
Zoveel mogelijk luisteren,je stuurt alleen,luister naar wat je klant belangrijk vind en pas daar het gesprek op aan.
Daarmee voorkom je dat de verkoper in geuren en kleuren eigenschappen gaat aanprijzen die de kopende partij totaal niet boeien.
Ja idd, maar klanten hebben vaak niet een kant en klaar verhaal voor je. Die komen binnen en die zoeken āeen horlogeā. sommigen lullen wel meteen een eind weg, maar bij de meesten moet je wel wat handvatten aanreiken: heeft u een budget? draagt u vaak horloges? Wat is uw ervaring met verschillende soorten horlogesvof merken tot nu toe? Met welke activiteiten wilt u het kunnen gebruiken? Moet het waterdicht zijn? Wat voor armbanden vindt u mooi, prettig of juist niet? Wat zoekt u pertinent niet? Enz enz enz
Klopt,3xw en 1xh was het
Wat- waarom-wanneer en hoe
Kenneth Smith
Haha heb ik zelf een keer meegemaakt.
In mn werkkloffie bij de bmw dealer. Werd met de nek aangekeken. Wilde een mooie volvo kopen.
Ben zo naar de volvo dealer gelopen en m daar gekocht.
Contant betaald zeker ?
Hoe wist je dat?
Een zoon van mij heeft een HBO in Driebergen gedaan (de autoschool) en tijdens zijn stage bij een Ferrari dealer kocht een haveloos persoon een nieuw exemplaar. (bleek een over het paard getilde D.J. te zijn) Goede les
Wat maakt voor jou een haveloos persoon�
Maar⦠vandaag de knoop doorgehakt na een perfecte afhandeling van de juwelier! Het wordt de blauwe!
In deze tijd vond ik het⦠gezien met alles wat er speelt fair om gewoon normaal
Bedrag te betalen⦠zo helpen we elkaar allemaal een beetje. Kreeg er wel een toffe leren band bij.
Gefeliciteerd Marco !
Thnx! Echt netjes geholpen vandaag!
En, een prachtig horloge rijker !!!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Was je sowieso al bij de verkeerde dealer
Vreemd. Via de Tissot website kan je normaal elk model laten leveren naar je plaatselijk erkent Tissot verdeler zonder enige kosten of verplichtingen.
Nee, de bmw en volvo was van dezelfde garage.
En bij de bmw stond een mooie volvo.
Heb toen bij de volvo garage een andere
( duurdere) volvo gekocht.
Wellicht ten overvloede, maar zie website Consumentenbond voor wat advies:
Er wordt overigens niet gesproken over het terugkrijgen van een aanbetaling maar officieel ben je nog niet tot koop overgegaan, maar alleen de intentie tot.
Blauw, de zilveren oogt erg kil.
Maar wat een dropveter die juwelier. Nooit meer teruggaan. Kunnje beter een zilveren en blauwe online bestellen, kost je maximaal de retourkosten.
Of stap in de auto en rij naar Bouman in Culemborg (als dat weer mag, dan). Die kan elk model Tissot vrijblijvend voor je op zicht laten komen. Niks aanbetaling.
Jouw juwelier doet me denken aan de bakker hier in mijn dorp. Daar kun je om half 2 nog kiezen uit wat schamele restjes. Dat zijn de ondernemers die op safe spelen, en geen oog voor hun klanten hebben. De brood- en gebakafdeling in de Appie draait beter hoor.