Hoezo niet?
Dat is sowieso verstandig, die feedback.
Mooie horloge overigens! Verheug je erop en geniet er straks van!
Nou, zie de twijfel bij TS.
Ja maar dat gaat over de service niet over het horloge, als de service beter was geweest had de TS hier waarschijnlijk niet over nagedacht.
Laten we voorop zeggen dat mijn intentie ook kopen is geweest… wilde alleen heel graag de silver dial zien. Was het niet de ervaring met de prettige verkoper had ik op
Basis van overige ervaring ergens anders heen gegaan. Maar dit deed me toch besluiten de silveren dial te laten komen en daar een Aanbetaling voor doen.
Het waarom zal de juwelier niet zo veel uitmaken.
Waar slaat dit op joh.
Ik ga normaliter altijd naar Schaap, maar ook daar tegenwoordig niet altijd positieve ervaring (zal wel aan mij leggen), maar ik ben best ouderwets als het gaat ok service, sfeer, beleving etc. Bij Schaap Rotterdam
Altijd louter positief omdat ze me daar goed kennen, op de PC echter heel
Ander verhaal.
Nou dat is toch waarom je aanbetaling doet?
Ja zeker!
Je mag toch eerst wel zien wat je koopt zonder enige verplichting ?
Alleen niet de Quartz uiteraard
Van mij wel, daar dus niet, anders vragen ze geen aanbetaling.
Prachtig !
Gaat toch nergens over zeg. Op zo een horloge een aanbetaling vragen wat een knaken juwelier.
Voor de rest ook een slap verhaal van de verkoper echt sneu werk.
Zei ik ook al, bagger service als je het mij vraagt.
Twijfel dus tussen deze en de blauwe en baalde dat ik dus soort moest overgaan tot een verkoop (ook al beslis ik dat zelf natuurlijk) en een aanbetaling moest doen op het laten komen op zicht van de silver dial. De intentie was er sowieso wel, om iets te kopen.
Raar bedrijf, maar ik had ook nooit een aanbetaling gedaan.
Dat vind ik ook, maar neemt niet weg dat de aanbetaling betekent, niet kopen is aanbetaling kwijt. Nogmaals waar dient anders een aanbetaling voor?
Is daar uw vraag overigens mee beantwoord?