Ik heb net een breitling over genomen van een
Passioneerde horloge forum lid.
Maar er zit een breitling pas bij die ik nog nooit gezien heb.
Er zit ook iets van printplaatje op of zo
Wie kan mij er meer over vertellen?
Gaat om dit pasje.
En misschien rond 2020/2021 afgeschaft? Ik heb nog een Colt gehad (vanuit de Outlet) die het ook had.
Volgens mij zijn ze nu over op kartonnen kaartjes met een QR-code gekoppeld aan block-chain technologie.
Bedankt voor de informatie,
Maar wat ik net lees, uiteindelijk kun je de kaart dus niet meer lezen.
Want dat zit vol met vlekken.
En je kunt het ook niet meer resetten bij een ad.
Dat wordt nog een lastig dingetje met verkopen denken jullie niet?
Je kan er natuurlijk sowieso een foto van maken, eventueel die laten afdrukken en bij de set houden. Maar volgens mij is het ook niet perse zo dat alle kaarten niet meer leesbaar zijn of crashen?
ât is volgens mij een beetje zoals bij oude lcd schermpjes op rekenmachines en apparaten enzo. Als je daar ergens op een punt te veel druk zette ontstond daar ook een vlek die blijvend kon zijn. Ik heb zoân kaart van Breitling bij mijn Colt Skyracer van 2017. Die heeft voor zover ik weet geen vlekken, maar ik heb het kaartje al zoân 2 jaar niet gezien (ligt ergens op zolder). Zou er persoonlijk niet te zwaar aan tillen, gewoon even een goede foto van trekken.
Nee, duidelijk is dat het een oudere Breitling is die geen garantie meer heeft. Maak een foto idd. Veel belangrijker bij verkoop is de onderhoudshistorie.