Dan had ik nog weer een ander merk destijds er op zitten… …binnenzijde leek me echt gecoat.
Lijkt me sterk Peter, althans als je werkelijk een originele in handen hebt gehad.
Met een héél klein beetje voorbehoud - want ik heb zelf alleen maar ervaring met T-19 en T-39 plexi - durf ik de stelling wel aan dat er geen AR coating aanwezig is, niet aan de onder- en/of aan de bovenkant. Heb je niet per ongeluk een chinees glaasje in handen gehad? Hoewel op plexi een coating, überhaupt …
@FvdB, als je je eraan stoort blijft het je storen. Ik zou inderdaad Tempus even bellen. W&V kan je waarschijnlijk ook wel helpen, sowieso met aftermarket. Mogelijk wel met de ‘juiste’ vergroting/hoogte in de kast/… Zelf klooien met plakken enzo?! Nah, zou ik niet doen.
Ik zat er waarschijnlijk naast w.b. origineel Rolex-plexi (dank aan de tot halfgod-status verheven Rolex-dementor die me daar aan de haren doorheen sleurde), maar ik weet behoorlijk zeker dat er coating aan de binnenkant zat. Ik zie alles ook door een loupe he.
Dat denk ik ook.
Ik weet het eigenlijk wel zeker.
Iemand moet het zijn …
Je doet net alsof ik een hekel aan je heb. Heb ik niet, ik vind je niet eens onaardig.
Maar als je stellig roept dat Rolex plexi AR-coating heeft vind ik je wel onkundig en ik behoed mijn mede-Rolexbezitters altijd voor onkundige horlogemakers.
Dat is de Rolex bro code.
OK joh. Me op grond van een plexiglaasje onkundig noemen - dan service ik wel een paar Rolexen minder.
Han kan soms een coatzak zijn.
Zand erover mannen.
Dit ging ook van goed naar slechter in minder dan 3 seconden
Maar inderdaad tempus of w&v kunnen het
Anders zoeken op chrono 24 naar een glaasje en die laaten plaatsen
Door een horloge maaken
Iedereen bedankt voor zijn nuttige input.
Ik heb contact opgenomen met Langedyk Vintage Watches (daar heb ik hem gekocht) en zij hebben het glaasje kosteloos laten vervangen bij Wesselink en Vreeker omdat zij ook duidelijk het verschil met andere 16234’s zagen.
De Datejust wordt vandaag weer teruggestuurd naar mij. Top service van de mannen van LVW!
Dankjewel.
Hahaha
Mooi opgelost door de mannen van LVW. Zelf ook eens een goede ervaring gehad bij hen. Veel plezier van je DJ
Netjes