Vraag over echtheid date just

Hallo beste mensen, deze date just 2 die ik zag op marktplaats trok mijn aandacht. Echter heb ik zo mijn twijfels over de echtheid vanwege de prijs. De verkoper is bereid om te ruilen tegen mijn 16233 tapestry met een bijbetaling van 2500€, wat denken jullie?

1 like

Aan het bod te zien beschermt iemand potentiële kopers… dus…

12 likes

niet doen dan.

1 like

En wat houdt dat in? Ik heb al een afspraak gemaakt om het horloge te bekijken.

Inderdaad, bij twijfel niet doen, en daarnaast zijn er voldoende meer betrouwbare bronnen.

1 like

Waarom stel je dan de vraag,als je al een afspraak hebt gemaakt??Dit soort horloges zou ikzelf eerder bij een betrouwbare bron zien te vinden(zoals hier bijv)…MP staat ramvol met ‘erg goede’ kopieën.
En bij twijfel zou ik het al nooit doen,beter 100% zekerheid(het is geen ding van €100)

3 likes

Als je het hier moet vragen is het al foute boel.
Je kan onmogelijk zelf zien of het nep is, of en een samengesteld horloge. De enige oplossing zou via een dealer zijn.

1 like

Voor 10k pik je toch gewoon bij een betrouwbare partij een Datejust op. Dit zou ik nooit never via MP kopen.

14 likes

Als de beste man gewoon de factuur van S&C heeft en je daarheen kan bellen voor verificatie is er toch niet zoveel aan de hand?
Kan je meteen zien hoeveel winst hij op zn investering maakt :rofl:

6 likes

Dit!!

Hij heeft ook nog eens een slechte beoordeling. Oppassen dus. Kan natuurlijk irl een aardige en correcte meneer zijn.

1 like

Ik zou niet zomaar dit soort horloges via mp aanschaffen.

Horloge op de foto lijkt me echt.
Kans is er wel dat je overvallen wordt of alsnog een ander horloge meekrijgt.

Koop dit lekker bij een grijze dealer.
Betaal je wellicht iets meer maar weet je zeker dat je niet in de maling genomen wordt.

3 likes

Iemand biedt tig miljoen… deze bieder is overtuigd van oplichting-valsheid-fake-franken etc…
Hierdoor kan niemand overbieden en moet dit een signaal zijn voor kopers om na te denken…

7 likes

Hij adverteert een horloge van ruim 10K (vraag) prijs met maar 4 foto’s ???

1 like

Advertentie even opgezocht, een ander bood 80K. Meer red flags heb je niet nodig. Don’t.

3 likes

Dan verkoopt hij die DJ voor wat? 8500-9000,- ?

Ja dat is echt te mooi om waar te zijn 🫠

2 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:
Afspraak afzeggen!

1 like

Mijn opa zei altijd: eerst de dealer, dan de auto. Dat geldt ook voor horloges. Ik heb liever geen Rolex dan eentje waarvoor je topics als deze moet aanmaken.

4 likes

Mijn datejust is 8250€ waard met een bijbetaling van 2500€ zou dat 10750€ zijn

Aanbieder is al 7 jaar actief op MP en heeft 1 (negatieve) beoordeling. Klinkt niet echt vertrouwd.

2 likes