Vraag over echtheid date just

9 likes

Ik zou gewoon heen gaan. Als je geluk hebt, heb je geluk!

Maar als je geen geluk hebt, wel komen huilen deal?!

:popcorn::popcorn::popcorn:

5 likes

Ook ik heb de popcorn al klaarstaan…

3 likes

Prima deal toch, laat je niet gek maken. Gewoon gaan :muscle: :sunglasses:

1 like

Gekocht voor, of waarde?

2 likes

Gekocht voor, maar ik zie op bijvoorbeeld chrono24 hetzelfde klokje voor rond het zelfde bedrag gaan en sommige zelfs voor meer

Is er een mogelijkheid om dit horloge te verifiëren bij Schaap & Citroen?

Gekocht voor is wat anders dan het bedrag wat jij er voor krijgt bij verkoop vrees ik. Ik denk dat je er zo maar eens 1500-1750 euro van af kan halen.

Of je moet een speciale plaat in je dj hebben.

1 like

Nou ik zou verwachten dat als je naar het betreffende filiaal belt met de aankoopdatum en serienummer dat ze dit toch wel kunnen bevestigen of ontkrachten?

Het gaat om een zwarte tapestry wijzerplaat

Het punt is dat de inruilwaarde niet hetzelfde is als de verkoopprijs die een (overigens vrij dure) winkel als Spiegelgracht hanteert.

Hoe dan ook, ik sluit me aan bij de meerderheid hier in het advies om zo’n deal niet via marktplaats te doen.

2 likes

De vraagprijs op chrono24 is echt vooral géén goede graadmeter voor de waarde van een horloge.

Het is het beste om dat maar heel snel in je systeem op te slaan. Op chrono wordt bijna standaard flink overvraagd.

Edit: de aankoopprijs is ook geen graadmeter.

1 like

Mooie plaat. Geen idee in welke staat je horloge is maar 8250 euro ga je er nooit voor krijgen.

4 likes

Niet onoverkomelijk maar het blijft kut.

Ontopic: ik zou het niet doen. Ik zou gewoon via erkende verkoopkanalen op zoek gaan. Beter iets meer betalen en weten dat het goed zit dan het schip in gaan op een schimmige deal.

3 likes

En als je het al doet gezamenlijk afspreken bij Tempus of zo. :ok_hand:

Daarnaast sluit ik mij aan bij de rest:
Klinkt te goed om waar te zijn. Zou het afblazen.

1 like

Ik ken je financiële draagkracht niet.

Maar, 2,5 K lijkt mij te overzien. Je leeft maar 1 keer. Dus ga all-in!

3 likes

FTFY

1 like

Wil tempus dat? Zou dat ook even checken.

2 likes

Een serieuze betrouwbare verkoper verkoopt zo’n kostbaar horloge niet met 2 van zulke k*t fotootjes. Niet doen.

Maar hij heeft al een AFSPRAAK met de verkoper…
Gewoon all in gaan hoor. We zien daarna graag de foto’s hier…

2 likes