Volgens mij staat daar F. Wessel. En de verkoper noemt zichzelf Frank. Dus dat zou eventueel kunnen kloppen. Eventueel.
Ik weet dat ze dit geregeld doen.
Moet er niet aan denken. Al die MP gekkies in mijn kantoor. Brrr
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.
Maar denk dat de meeste gekkies wel weten wat ze hebben en dan niet afspreken. Als ze niet willen afspreken weet je ook genoeg.
Eens.
Vroeger wel eens gedaan en idd wat je zegt, 90% komt niet opdagen.
Ik lees; F. Wenel
Oooh briljant weer!! Heerlijk
welcome!
Toch een gezellige afsluiter van dit topic wat mij betreft!
Leuk te horen! Is nog steeds het doel vanaf dag 1: bijdragen aan de sfeer. Al weer het 5de jaar.
Jur dacht dat ik het maar een paar maanden zou volhouden
Was dit eigenlijk een poging van de oplichter om te zien of dit forum er zou voor vallen dat hij met zijn nepperd en spindoctor verhaal iemand zou kunnen uitnodigen zonder dat het zou opvallen?
Doorgaans zijn dit soort horlogeliefhebbers niet zo gewiekst.
Mja, das ook waar, meestal als je iets te correcte vragen begint te stellen dan krijg je de usual, heb hem van mijn opa gekregen.
Koop er gewoon een hier op het forum dan weet je zeker dat het horloge in orde is.
Geen forumlid zal een fake Datejust willen verkopen, en als er toch een in de verkoop komt die niet klopt, wordt die onmiddellijk bij de moderators gemeld en verwijderd.
Bovendien met die bedragen die je noemt kan je hier nog voordeliger uitkomen denk ik.
Alleen een afspraak om het horloge te bekijken, staat nog niks vast.
Ik denk dat je met al het vorenstaande wel weet wat je zou moeten doen.
in blauwe gedelte heb je ze ook staan voor dat bedrag.
Ik weet niet of je hebt gezien hoe de Rolex-verkopen zich hebben ontwikkeld de laatste maanden?
Vraagprijs en verkoopsprijs zijn niet meer wat ze een jaartje terug waren. De verkopen gaan trager.
Mooi ook, want dik 16k in HFL voor een stalen time only horloge is natuurlijk geschift.
Je vraagt hier om advies, waarbij vrijwel unaniem gezegd wordt dat je het beter niet kunt doen, maar het heeft er alle schijn van dat je het door wilt zetten. Waarom vraag je dan advies?
Vooruit nog één keer, wees verstandig en doe het niet. Neem contact op met een van grijze handelaren hier op het forum. En ja, zij moeten ook een boterham verdienen maar daarentegen is het volledig betrouwbaar (ik praat uit ervaring).