Mij ook
+1…
Ik wil je graag nog even behoeden: een 16233 ruilen voor dat glimmerding is zonde
Volgens mij lijkt mij dat juist heel bijzonder.
Zoveel stuks, automatisch geproduceerd en toch zeer gewild!
Dat doet geen enkel huis in dat segment na.
Nee, dat klopt. In het middensegment niet.
In het instapsegment doet Seiko het wel.
Dus om nou te zeggen dat ik er heel positief over ben?
Nee.
Rolex is wereldkampioen marketing. Absoluut.
Maar het is niet bijzonder in horologisch opzicht.
Hij had ook nog een 2019 41mm sub zei die (41mm subs kwamen pas uit in 2020)
Weet iemand een betrouwbare dealer waar ik terecht kan voor een mooie DJ of eventueel een SUB voor rond de 11K?
Als ik je een advies mag geven:
-
Spaar;
-
Verdiep je in wat je exact wilt. “een DJ of eventueel een SUB” is natuurlijk geen boodschappenlijstje he. Dat is meer van: “doe maar een huisje”, “doe maar een kapsel”, “doe maar een auto”. Het gaat hier niet om een willekeurig hip drankje, maar om een prijzig horloge waar je zelf plezier van moet hebben omdat het is wat je écht wilt hebben. Tip: zoek vooral iets waar je zelf blij van wordt en niet wat voor de rest van de wereld boeiend is. Ik heb zelf maar 1 Rolex en die is gekregen (en ik zou hem van mijn levensdagen NIET gekocht hebben).
-
Blijf hier actief tot je in te koop mag. Dan kun je behoorlijk veilig kopen.
Dat dus🥱
Sla je slag zou ik zeggen: TK: Rolex Submariner 124060 - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Oke nog even een update, ik heb Schaap & Citroen over dit horloge gesproken waarop ze mij uitnodigde naar de pre owned store om dit verder met ze te bespreken en daarop vroeg ik of ik daar ook met de verkoper van het horloge terecht kan en daarop zei s&c ja en dat ze het horloge ook dan kunnen verifiëren. Maakt dit het al iets beter?
Prima oplossing!
Alleen even oppassen voor wisselen bij de daadwerkelijke overdracht.
Zal ik zeker doen, dankjewel voor je tip. Gelukkig zijn er ook camera’s en beveiligers aanwezig bij s&c.