Vraag over land van oorspronkelijke levering horloge in grijze circuit

In een van de hoofdstraten van Hong Kong zijn meer official dealers van topmerken dan in heel Nederland.
Daar liggen meer echte Rolex, Tudor en andere topmerken horloges dan in heel Nederland aanwezig is.
Je kan daar gerust kopen. Alleen moet je wel oppassen dat je niet hier door de douane wordt gecontroleerd.
Het beste is om het horloge aan te doen en de doos met papieren, garantie en factuur, op te laten sturen naar jou adres.

1 like

Ach, als je denkt dat je het beter kan stuur je toch eens een brief.

Ik stuur soms al de verkeerde dingen naar de verkeerde meisjes op Whatsapp, dus ik wijk voor politiek :full_moon_with_face:. Dat duurt een week en dan word ik publiekelijk aan de schandpaal genageld.

Dat kan een vlag waardig zijn.

2 likes

Alles is een vlag waardig, Marijns post met een wimpel.
De waarheid is hard, maar … waar ! Ook voor Siedo.

Dank je.

2 likes

Zeker niet, zeker omdat in vergelijking met andere landen onze bestuurders het prima doen. Ik mopper eigenlijk nooit over onze kamer.

Post was ironisch bedoeld aan de beste stuurlui die aan de kant staan.

2 likes

Ah kijk, dan las ik het verkeerd. Ik kijk er ook zo tegenaan :sunglasses:

1 like

:joy:

2 likes

Ik heb het maar weggehaald. Roept duidelijk verkeerde sentimenten op.

3 likes

Daar heb jij ook ervaring mee, Ide. :yum: :sunglasses:
Hoe was het in Deventer vorig weekend, hahha.

Haha, klopt. Al gaat het de laatste tijd een stuk beter. Met ĂŠĂŠn is alles een stuk overzichtelijker.

Buitengewoon goed. Bier, zon en een mooie vrouw. Blijer krijg je mij niet.

4 likes

Ach, ik vind het al mooi om vader en zoon in ĂŠĂŠn topic te zien.

Papistieffoenmattzijnonelobi

1 like

Zie je wel, Ide. “Dèmtâh/Dèv’ntâh is een hele leuke stad.”

1 like

Absoluut. Ik heb er jaren gewoond. Goed toeven. En dat gratis parkeren aan de overkant van de IJssel is een briljante uitvinding. Het pondje is wel twee keer zo duur als een paar jaar geleden. Maar goed, 1 euro voor een enkele reis is goed te doen natuurlijk.

1 like

Ben in Dèmtâh/Dèv’ntâh geboren, maar ben in Toronto beland. Een echte, verre Deventenaar zegt:

“Ik vergeet mijn geboortestad nooit, ik kom ieder jaar terug”. (op het Dickens festival)

1 like

Bedankt voor deze prachtige foto vanaf De Worp (De Hoven), Ide.

1 like

Mooie stad, maar een verschrikkelijk dialect…