In een van de hoofdstraten van Hong Kong zijn meer official dealers van topmerken dan in heel Nederland.
Daar liggen meer echte Rolex, Tudor en andere topmerken horloges dan in heel Nederland aanwezig is.
Je kan daar gerust kopen. Alleen moet je wel oppassen dat je niet hier door de douane wordt gecontroleerd.
Het beste is om het horloge aan te doen en de doos met papieren, garantie en factuur, op te laten sturen naar jou adres.
Ach, als je denkt dat je het beter kan stuur je toch eens een brief.
Ik stuur soms al de verkeerde dingen naar de verkeerde meisjes op Whatsapp, dus ik wijk voor politiek . Dat duurt een week en dan word ik publiekelijk aan de schandpaal genageld.
Dat kan een vlag waardig zijn.
Alles is een vlag waardig, Marijns post met een wimpel.
De waarheid is hard, maar ⌠waar ! Ook voor Siedo.
Dank je.
Zeker niet, zeker omdat in vergelijking met andere landen onze bestuurders het prima doen. Ik mopper eigenlijk nooit over onze kamer.
Post was ironisch bedoeld aan de beste stuurlui die aan de kant staan.
Ah kijk, dan las ik het verkeerd. Ik kijk er ook zo tegenaan
Ik heb het maar weggehaald. Roept duidelijk verkeerde sentimenten op.
Daar heb jij ook ervaring mee, Ide.
Hoe was het in Deventer vorig weekend, hahha.
Haha, klopt. Al gaat het de laatste tijd een stuk beter. Met ĂŠĂŠn is alles een stuk overzichtelijker.
Buitengewoon goed. Bier, zon en een mooie vrouw. Blijer krijg je mij niet.
Ach, ik vind het al mooi om vader en zoon in ĂŠĂŠn topic te zien.
Zie je wel, Ide. âDèmtâh/Dèvântâh is een hele leuke stad.â
Absoluut. Ik heb er jaren gewoond. Goed toeven. En dat gratis parkeren aan de overkant van de IJssel is een briljante uitvinding. Het pondje is wel twee keer zo duur als een paar jaar geleden. Maar goed, 1 euro voor een enkele reis is goed te doen natuurlijk.
Ben in Dèmtâh/Dèvântâh geboren, maar ben in Toronto beland. Een echte, verre Deventenaar zegt:
âIk vergeet mijn geboortestad nooit, ik kom ieder jaar terugâ. (op het Dickens festival)
Bedankt voor deze prachtige foto vanaf De Worp (De Hoven), Ide.
Mooie stad, maar een verschrikkelijk dialectâŚ