Vraag over Seiko SRPB41J1

Ik ben nieuw in de horloge wereld en tevens op dit forum. Voorheen had ik twee Danish Design horloges, maar sinds vandaag ben ik ook de trotse eigenaar van een Seiko SARB065 en SRPB41J1. Helaas heeft de 41 een fors aantal krassen op het glas. Is het mogelijk om dit weg te polijsten? Zo ja, waar? Zo nee, waar kan ik het glas laten vervangen? Daarnaast ben ik geen fan van de bandjes die meegeleverd zijn bij de horloges dus suggesties voor mooie alternatieven zijn van harte welkom. Alvast bedankt!

3 likes

Glaasje vervangen gaat in principe wel, maar heb zelf geen idee waar je een vervanging voor dit model kan verkrijgen & ook geen idee van de prijs.

Voor een ander bandje raad ik je aan om eens te kijken bij Colareb of Hirsch (leer) of anders misschien een stalen mesh (watchgecko/watch band center)

1 like