Wristler ?
A propos dat:
Dan kun je weer normaal zoeken.
Even voor de goede orde, wetende dat dit geen verkoop topic is, maar wat moet zoān Speedy eigenlijk kosten?
Ik bedoel, als je hem aan vertrouwde forumleden verkoopt, waarom zou dat zoān problematische ervaring moeten zijn? @HanDavinci schoof gouden Day Dates met exotische wijzerplaten door een bak Nivea vooraleer ze over straat naar het naburige terras te keilen in afwachting van een het 30 keer betealen van een Tikkie, zeg maar.
Ligt dat echt zo gevoelig? Zijn het astronomische bedragen? Ik denk dat ik niet snel zou aarzelen om hier een advertentie te plaatsen, eerlijk gezegd.
Uw horloges zijn doorgaans 1/10e waard van die van @flowert, da witte gij ook Henk.
Dat soort grabbelton spul kun je net zo goed op Marktplaats of Vinted gooien.
Ik heb de goede man nog nooit horloges van 40-50K zien flipperen. Laten we het op een vijfde houden, uit piƫteit met mijn verzamelingetje. Ik heb ooit Chrono24 eens bekeken, maar ik gun ze die vijf a zes procent niet die ze tegenwoordig vragen voor een digitale advertentieruimte van een particulier. Ik zou 2 procent acceptabel vinden.
Wristler was hier al genoemd, die zijn net begonnen, dus die doen nog alsof ze sympathiek zijn.
Vraagprijs + 6.5% rekenen.
Zo doe ik het tenminste, maar goed, mijn duurste verkoop op chrono24 was 7k dus komt ook niet in de buurt van Flowert.
Ik vind chrono24 helemaal prima.
Ik heb het over de resale value, niet de oorspronkelijke aanschafprijs.
Of door mijn naad, maar dat hangt van de gunfactor richting koper af.
Witgoud zo te zien? Gaaf!