dank, die RZE’s ga ik verder onderzoeken!
Daar moest ik ook gelijk aan denken.
Als het dan toch een mechaquartz moet zijn vind ik de Autodromo Prototipo nog steeds heel cool. Op dit moment is er een limited te koop:
Eerlijk is eerlijk, die is erg mooi. Moet er wel wat Black Friday Sale op alleen
Er is onderhandelingsruimte hoor, bij interesse graag een PB
Als ik zo even snel je smaak interpreteer: dan lijkt me de Yema Rallygraf Blue Tarmac een passende keuze
Dan Henry model 1937. In 4 versies te krijgen, heb gisteren de black/gilt versie (met Venus 170-achtige registerconfiguratie) besteld. Ben je voor minder dan 250 klaar, inclusief twee kleuren bandjes en een canvas/leren watchroll. Voordeel van deze top/down register-layout is dat je die suffe 24h-counter mist. Of juist niet, dus.
Is in 38 mm, prima maat - DH maakt veel van hun andere vintage-look chrono’s enkele mm’s te groot IMO.
Brew Metric, Ben er erg blij, heb hem gekozen voor de looks maar de chrono is ook gaaf!
Cool die Nezumi x RUF! Hoeveel kost ‘ie?
Ik wil nog eens een Forzo Enduratimer proberen.
Alleen die wijzerplaat al … lekker fris!
In afwachting op de volgende kortingsactie, hij is mij nu nl. zo’n 100 euro ‘te duur’.
Ik heb een DH1964 Evil Panda. En een Silver gehad.
Voor mij niet te hoog, 38mm perfecte diameter.
Komt op het Forum wel eens voorbij.
Zozo! Die Endurotimer is ook prachtig! Zou zelf een ander kleur plaat nog mooier vinden overigens, maar wel gewaagd deze
Serieus tof! Ik wil zie dat de blauwe hier op HF al een aantal keer kort achter elkaar van eigenaar wisselt. Toch wil ik er een.
Het merk About Vintage heeft er volgens mij een paar leuke
Tikje moderner bestaat ook:
De Boldr Venture field medic is bijvoorbeeld een leuke titanium pulsation chronograaf. 400 ballen.
Als Miyota quartz ook mag is dit nog een optie:
Ik vind ze best leuk.
Dan is daar het mij onbekende Vaer:
Voor als je een C-shape case wilt.
En tot slot de mensen van Brew die erg leuke dingen doen:
Maar dan kom je na import ook op zo’n 490,- uit.
Eerlijk is eerlijk, ik vind de Furlan Marri het tofst, maar daarna zou ik naar Dan Henry of Brew gaan kijken.
Zowel de 1937 als de 1964 zijn gewoon leuk, en in bi-compax te vinden.
Boldr Venture Field Medic, camo moet je ding zijn maar deze horloges zitten heel goed in elkaar voor €300.