Welkom!
Persoonlijk erg fan van Tudor, en voor €2.5k kan je redelijk wat moois aanschaffen.
Succes!
Welkom!
Persoonlijk erg fan van Tudor, en voor €2.5k kan je redelijk wat moois aanschaffen.
Succes!
Welkom
Ik zou een wat grotere juwelier (of meerdere) gaan bezoeken en gaan passen dan heb je een goed beeld, er is heel veel te koop, succes,
Toen ik voor jouw keuze stond ben ik gegaan voor een oudere omega seamaster 300m. Lekker plat dus is deze doet ook prima sportief onder een jasje te dragen. Daarnaast iconisch horloge en voor rond de 2,5k te vinden.
Welkom Noah op dit leuke en actieve forum ,je eigen keuze is uiteindelijk de beste keuze en die keuze veranderd op een gegeven moment ,dus onderzoeken ,uitproberen ,lezen en vragen stellen …succes met de jacht
Wat zou je zeggen van een Ebel 1911 chrono? Met het onverslaanbare Zenith El Primero uurwerk en verkrijgbaar in staal, bicolor en goud. De laatste komt dan wel boven budget. Maar in staal niet al te moeilijk te krijgen voor <2,5k euro en verkrijgbaar met verschillende kleuren wijzerplaat zoals wit, zwart maar ook bv blauw.
Verder wil ik Dante citeren: “Hij die hier binnenkomt, laat alle hoop varen!”
Deze shizzle heb ik rond die prijscategorie gekocht:
Wil je je budget met zo’n 20% overschrijden dan komt deze ordinaire quartz in beeld, als je er eentje kunt vinden:
Eervolle vermeldingen van horloges die ik niet heb, maar wel zou willen dragen:
Jongens, ik ben heel erg blij met alle reacties! Stuur vooral inderdaad foto’s door, helpt heel erg.
Tot dusver zeer gecharmeerd van de Grand Seiko (lijkt wel beetje op m’n tissot powermatic), de Frederique Constant (Moonphase) en Omega. Zijn ook wel bekendere merken, ben ik misschien toch wat gevoelig voor nog
Persoonlijk zou ik het budget min of meer in tweeën hakken en 2 volledig verschillende horloges aanschaffen.
2 keer wat leuks voor hetzelfde budget.
Als beginnende liefhebber krijg je dan misschien sneller een beeld van wat echt bij je past en wat je mooi vind op lange termijn en wat je in je verzameling zou willen houden.
Mooie Junghans dresswatch met kalenderfunctie.
En misschien een leuke Squale 1521 erbij als duiker. De kleur van de wijzerplaat is maar een voorbeeld. Ze zijn er in veel verschillende uitvoeringen.
De Junghans staat te koop op Chrono24 en een Squale 1521 is ook op te pikken nieuw voor 1k.
Dit is maar een voorbeeld met wat je zou kunnen hebben als je je budget verdeeld over 2 horloges.
Welkom Noah, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Je geeft een brede keuzemogelijkheid aan qua soort en smaak, dus het aanbod is enorm.
Hier een stel horloges die ik in collectie heb (gehad) puur ter oriëntatie.
Succes met jouw keuze en hou ons vooral op de hoogte. En heel veel plezier nog gewenst hier!
Welkom Noah,
Wat volgens mij nog niet genoemd is, maar ik zal het budget iets oprekken naar 3k/ 3,5k
Er zijn dan echt veel meer bijzondere horloges te koop. Tudor BB58, Omega Seamaster 300m
Tudor BB Chrono
Welk boek lees je?
Kung fu en de kunst van zelfbeheersing?
Welkom Noah!
2,5K is een leuk budget.
Denk eens aan ‘jong gebruikt’, bv. hier in het blauwe deel.
Je houdt van ‘net’, kijk eens bij Tudor of Omega.
Succes met je verslaving.
Kijk eens bij Oris, ik heb mijn Aquis nu anderhalf jaar en ben er heel tevreden mee. Alles begint bij jezelf. Zoek je geen duiker, dan kan ik een Baume er Mercier aanraden. En hierboven vind je een mooie reeks. It’s all about taste. Ga lekker passen en neem de tijd! Veel plezier!
Merken worden bekend wanneer je je er in verdiept.
Ik hoor wat je zegt, maar je doet me pijn.
Aangezien ik zelf voor een horloge ruim rond de €1000,- aan het kijken ben heb ik ook wat opties en dan houd je nog geld over voor andere dingen.
Hahaha…wie weet helpt het…
Ok, leuk geweest met de C-merk spulletjes. Ik hoor…
en
en
en
Dus dan komen we volgens mij meer uit op dit:
Goed om te horen trouwens dat er nog jonge mensen zijn die begrijpen wat je bij een jasje draagt
voor 2500 goed om je heen kijken, eerste waar ik aan denk is een black bay 58,
https://watchcharts.com/watches/brand/tudor
maar ook een omega speedmaster reduced of seamaster 300 springen in het oog…
https://watchcharts.com/watch_model/24-omega-speedmaster-reduced-3510-50/overview
https://watchcharts.com/watch_model/125-omega-seamaster-300m-chronometer-2531-80/overview
en laat je niet gekmaken door de dingen aangeboden hier op het horlogeforum, zijn allemaal mensen die hun bust down klokjes op jou, de nieuweling willen offloaden, kijk naar de markt en koop niet andermans verliespost
Welkom hier. Tip: je kunt nu nog terug