Ik zeg rennen!
Was alweer in 2017, ik moest ook even zoeken.
Heb hem destijds ook weer voor die prijs verkocht.
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-seiko-skx007-k1/120478?u=haaky
Gewoon afpingelen. Hoort bij het spelletje.
Dit heb ik ook voor die van mij betaald destijds, via creation watches als ik me niet vergis. Die zijn inmiddels ook op de hoogte van de verzamelwaarde, gezien hun huidige vraagprijzen.
Die 300 euro lijkt een prima prijs.
Ik heb hem enkele jaren geleden voor 180 euro aangeschaft bij watch2day. Wellicht heb ik pech gehad want hij rammelde aan alle kanten. Die heb ik toen weer geretourneerd.
Maar rond de 200 euro waren ze destijds.
Nu zou ik voor een goed exemplaar max 300 euro overhebben.
Dat is de charme!
Althans, als het de band is dan…
Heel mooi inderdaad! Ik heb net nog 325 EUR op HF betaald voor een net exemplaar zonder box. Toch zeer blij mee!
Nee, niet alleen de band helaas. De bezel rammelde helaas ook. Voelde bijna als namaak. Dus snel geretourneerd helaas.
Hmm dat is misschien iets minder charmant inderdaad
Ik voor 160€ bij EGlobal Central… later weer op HF verkocht voor diezelfde prijs.
Inmiddels gaat het tweedehands SKX voor meer geld dan een Sumo! Gekkenwerk!
Opzich prima prijs toch. Ik heb in november ‘21 275 euro betaald voor een vrijwel nieuw exemplaar hier via HF zonder box. Daar nog wel een losse stalen band bij besteld.
Heb je 'm gekocht? Gaaf! Gefeliciteerd! Welkom bij de club!
"Van den Aker" krijgt een hoop telefoontjes vanmiddag, ben ik bang.
Jazeker haha en ik vind hem gelijk leuk
Haha ik heb het nog nagevraagd (om te kijken of ik nog wat mensen hier blij kon maken) maar dit is/was de enige.
Nu nog een jubilee om hem helemaal af te maken Ook mooi op rubber! Veel plezier ermee!
Cool man, leuke aankoop! Hier nog een artikel om je verder te verlekkeren: https://www.gearpatrol.com/watches/a525986/scuba-diving-in-bermuda-with-the-seiko-skx007/
Gefeliciteerd met je SKX en zoals ik lees heb je dus een mazzeltje, wens je veel draagplezier
. Maar jongens het moet toch niet gekker worden met sommige horloges, nog even en het worden in verhouding Rolex prijzen.
Seiko is het nieuwe Rolex, Fred.