Vraagje: nieuwprijs SKX007/prijs nieuwe SKX007

Dan zul je het gekocht hebben van iemand die er totaal geen verstand van heeft en daar heb je gretig gebruik van gemaakt? Of was het een totaal afgeragt exemplaar?

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst @VriesKou!

Ik kocht de mijne maart 2018 hier op het forum voor €150…en heb hem nog altijd

2 likes

Ja dat zijn de (nog) betere prijzen! Ik zie dat jij hem ook op een jubilee hebt :+1: mooi bruggetje naar mijn volgende hulpvraag :sweat_smile:

Welke jubilee moet ik hebben? Uncleseiko, Strapcode? Bij strapcode zie ik een Super-J en Angus-J (die is wat dikker). Toch de originele? Of zijn er wellicht nog betere alternatieven?

Ik zou gaan voor de originele! Lekkere Shabbies rammel jubilee. Maar die hoort erop!

Anders de Uncle Seiko Z199 jubilee. Dit tapered ook naar smal.

Die Strapcode banden hebben allemaal een dikke sluiting…dat past niet mooi

1 like

Heel tof! Dit is dus een echte NOS. Overigens zou ik hem zelf niet meer gaan dragen :zipper_mouth_face:

1 like

Mijn 2010 exemplaar - 009J - was toen online 120 euro nieuw in doos(je), op een Z22. De K-versie was 70 (!). Dat waren toen normale prijzen, een 5’je was toen 60 euro nieuw.

Hier aan een Jubilee die ik op het forum voor 30 euro kocht, zat nog in de stickers. Zelf de Hardlex nog eens vervangen - door een Hardlex, ik ben soms erg principieel :innocent: - was een tientje - en in 2017 het uurwerk geserviced. Heb zelfs de tag nog…

Prijzen zijn echt all over the place inmiddels…

7 likes

Achja waarom niet, heb hem voor mezelf gekocht en niet als ‘belegging’. Als ik zie waarvoor ge-/misbruikte nu al gaan zal ik hier nooit op inleveren, ook niet als ik er eerst een paar jaar zelf van geniet :sweat_smile:

Zo lang geleden.

1 like

Is waar, maar dit was wel de vraag van de TS. :innocent: Laten we maar niet over dat duikertje van jou beginnen, wat die deden in 2010… :zipper_mouth_face:

1 like

Toen was dat duikertje niet op de markt.

Als collectioneur extraordinaire zou ik dan zeggen dat ie daarmee waarschijnlijk totaal waardeloos is geworden.

1 like

4 jaar geleden mij 013 gekocht bij Rob voor 225

1 like

Ah ok dan zal ik hem in het blauw zetten. Hij is in een half uur terug te brengen naar origineel (allees glas en bezel) dus qua waarde zal het modden niet een al te groot effect hebben op de waarde

2 likes

Deze richten zich hopelijk op andere horloges dan in bulk geproduceerde meuk van 200 euro :face_with_hand_over_mouth:

1 like