@JPM heeft hier dacht ik weleens een horloge gekocht. Misschien dat die je kan helpen @thodri
Dit is rond jouw pols?
Ja het is mijn eerste, van daar de keuze.
Hij is gewoon super vet ook!
Hoe ik het bedoel is dat de prijzen daar in Maastricht vaak hoger zijn dan bij de andere grijze dealers. Ik zou eens rond kijken of hij niet ergens anders voordeliger te vinden is.
Zoek even op wat er normaal bij hoort te zitten en vergelijk dat met wat zij aanbieden. Bijvoorbeeld prijskaartjes (hangtags), boekjes over het model en de garantie, garantiepas etc.
Oké, thanks!
Zeker doen, scheelt toch leuk geld!
Nee rond mijn pols zit nu deze.
Ik vind persoonlijk de Black Bay chrono’s en duikers ook prachtig.
Die chrono’s zie ik veel te weinig op dit forum, wat een beauties!
Stickers en eventuele kaartjes of iets dergelijks, alles netjes bijhouden! Hoe completer, hoe beter… heeft me ooit iemand geleerd, 2 weken geleden toen ik mijn nieuwe Tudor ben gaan ophalen… haha
Vertel, I’m interested.
Lekker man!
Eens ik vind die chrono’s ook super mooi. Volgens mij heb ik nog nooit iemand gezien die er een heeft
Tudor only topic komt er wel eens eentje voorbij hoor…
Het is wel zo, dit is men eerste horloge, vind hem super vet. Heb er een budget voor in gedachten en daar beantwoordt de BB41 volledig aan.
Ja ik snap er niks van… misschien toch te duur in vergelijking tot de opstap naar instap Rolex? Ik heb hem gepast en vond hem wel relatief dik, maar wat een afwerking zeg, prachtig. Daarnaast heb ik ook de Steel and Gold bicolor gepast, die had ook iets heel speciaals voor als je al andere horloges hebt. Bijzonder dat ze hier zo weinig voorkomen…
Dat geloof ik, ze worden echter volledig ondergesneeuwd door de duikers, wat ook weer redelijk begrijpelijk is. Ik bedoel ook meer dat ik weinig NA’s ervan zie, kan ook toevallig zijn natuurlijk.
Voor zover ik het hier een beetje kan volgen, met name in de Tudortopics, is er toch wel animo voor hoor… Veel mensen die deze klok in hun bezit hebben/ of gehad hebben… de BB58 met zijn 39mm is nog populairder denk ik. Dit is de 41mm, past beter op mijn dikkere polsen…
Op Chrono24 bij deze listing van Fillipucci staat dat het met orginele doos en originele papieren is. Dat is een goed teken neem ik aan?
Uiteraard! Het gaat goedkomen, ik hoor het al… Haha