Na verschillende verhalen van verschillende forumleden zou ik mijn centen niet bij Fipulici uitgeven.
Er staat ook nog een fullset bij Jaap van ten2two.
Onder de 2k, betrouwbare dealer.
Ja de meningen zijn verdeeld.
Weet je over welke gevallen ik het heb? Dan vraag ik me serieus af waarom jij dan wel vertrouwen in hun zou hebben.
Ik kom niet uit Maastricht of omgeving maar zou als ze een aanbieding zouden hebben er niet speciaal voor naar Maastricht durven rijden eerlijk gezegd.
Neen, maar had de Google-reviews gelezen!
Bij Jaap @SuperC krijg je zoals omschreven.
Bij Fillipucci ook min of meer. Mijn nieuwe Pelagos bleek garantiekaart al ingevuld bij een juwelier in Rome… en boekjes met oren. En een smoezelige doos ().
Het horloge mankeerde helemaal niets aan hoor.
Maar toch zou ik er niet weer ongezien kopen. In de winkel voor de juiste prijs kun je ervoor kiezen maar ik had telefonisch het horloge besproken en gekocht.
Ik ga sowieso fysiek kijken!
Een paar weken geleden deze bij Filipuci besteld en zeer tevreden mee. Was zoals beschreven, compleet met doos en alle papieren. Hangtags en zelfs de stickers zaten er nog op. Het horloge is overigens niet echt nieuw aangezien hij in juni verkocht is door een Griekse AD. Maar dat is hem niet aan te zien. De garantie is ook gewoon 5 jaar minus de 4 maanden vanaf de initiële verkoop datum.
Kijk hier hebben we wat aan.
@thodri In mijn set ontbrak het aan de boekjes. Die zaten er niet bij. Heb met ze gecorrespondeerd maar zij verwijten mij van slordigheid en zeggen voor 100% zeker te weten dat het erbij zat. Totaal gelul maar het zal wel. Goed opletten dus.
@thodri is vandaag doodgeslagen met waarschuwingen, ik denk dat ie inmiddels niet meer durft te gaan kijken…
Hehe, eerste adres waar ik ook net ging kijken was Olfert, had jouw post nog niet gezien. Hier kun je prima bestellen, paar dagen later in huis!
Ik heb er een gehad, heel mooi horloge en super prijs/kwaliteit!