Het via Mikropakket ook een mooi Jaaphorloge in ontvangst mogen nemen en de inruiler namen ze direct mee
Daar is het niet toegestaan om horloges boven de 5k mee te versturen.
Gewoon gebruik maken van FedEx in combinatie met Secursus, werkt geweldig.
Ik proef hier een rare sfeer? Even rustig ademhalen allemaal en neem een slok van de pils
Ja, staat ook op de site zie ik net. Je moet voornamelijk B2B versturen, dan mag dit ook. Maar ik vermoed dat ze daar niet moeilijk over doen, goede business lijkt mij.
Geen rare sfeer, ik was alleen erg verrast.
Nah
Galle Wertransport
Welke smaak?
Dit dus. Ik maak 25 foto’s of zoiets incl foto op de weegschaal.
PostNL verzekerd binnen Europa nog steeds tot 5500 eur met verzekerservice, daarbuiten volgens mij niet meer https://www.postnl.nl/tarieven/Pakket/ES/351g-2kg
Anders inderdaad DHL of UPS of fedex met aparte verzekering door Secursus. lees wel goed hun voorwaarden, claim aanmelden na 14 dagen ook al is het nog onderweg !!! En inderdaad je zult foto`s etc moeten hebben om te bewijzen dat je het waardevolle item ook werkelijk in de doos hebt verzonden.
Goede tip!
Ik heb vorige week een horloge verstuurd naar Duitsland met DHL en extra verzekering . Ik heb een video gemaakt van het inpakken met close ups van horloge, pasjes etc. Tevens pakket gewogen en het gewicht op het label geschreven.
Het blijft altijd een dingetje dat verzenden
Ik blijf hier DHL langs zien komen. Doe jullie onderzoek voor je hier iets mee gaat versturen! Nogmaals, boven de 5k is dit geen optie.
Mag ik weten waarom niet. DHL express kun je aanvullend verzekeren, of mis ik iets?
Edit: ik zie het, mijn pakket was minder dan euro 5000 idd
Heel simpel op te lossen.
Laat de koper een label etc. sturen.
Dan is het verzenden, de verzekering en alle risico voor hen.
Zo opgelost en topic kan dicht.
Met welke koerier gaat dat dan?
Daarvoor moet je bij DHL zijn waarom niet, in hun algemene voorwaarde staat deze restrictie.
Je mag het prima versturen. Alleen via hen verzekeren doen ze niet.
Doe gewoon maar niet, is mijn advies hoor.
Heb je in de algemene voorwaarde gekeken?
Nee
Ik heb hier met 3 verschillende medewerkers via de telefoon over gesproken en met 2 medewerkers bij een DHL express point. Dus neem maar van mij aan dat dat niet mag.
Dit haalt niet weg dat door een onoplettende medewerker je pakket alsnog opgehaald word of geaccepteerd word bij afgifte, Als het vervolgens onderweg mis gaat heb je geen poot om op te staan.