Wordt tijd voor een Rolex-only meeting op HF
Ja, lijkt mij een leuk idee, ik ben erbij!
Haha, wordt wel wat saai dan,
maar ik ben er bij.
Sowieso veel te veel 114060’s hier
Even een andere 114 dan
[URL=http://s385.photobucket.com/user/Vahalis/media/Horloges/Explorer/7CD57DF2-8DBB-4305-9104-2E59AF89FD52.jpg.html][/URL]
Ik ben dr dan niet bij
Merl wil een Submariner? Veel gekker moet het niet worden.
Ik kan me nog herinneren dat je niet al te lang geleden het hélemaal niks vond
Niks vreemd aan hoor vele liefhebbers en grote verzamelaars waren voor hun Rolex verslaving redelijk anti Rolex…
Bij mij is het er ook pas na een paar jaar horloge hobby ingeslopen
Dat had ik ook, vond het echt helemaal niks, dacht dat ik een echte Omega-man was, ben ik nog steeds, hoor. Maar Rolex en Omega kunnen uitstekend naast elkaar in een collectie leven, ondanks het feit dat er flink wat Rolex vs. Omega-battles zijn uitgevochten…
Is dat nou zó moeilijk?
Omega is gewoon top, ik heb achteraf nog wel eens twijfels bij mijn beslissing om mijn Speedmaster weg te doen. Vroeg of laat zal er wel weer eentje komen, hopelijk uit mijn geboortejaar.
@merl ik zou serieus ook een 14060 gaan passen, die zijn een stuk lichter en dragen eerlijk gezegd toch echt comfortabeler dan de “11” modellen door het gewicht en de kastvorm.
Haha, het kan raar lopen. Ik blijf nog steeds een Seiko man hoor. Vanavond naar de Grand Seiko avond dus misschien zorgt dat weer voor een ommekeer
Een duiker mag van mij wel wat groter en zwaarder zijn. Voor comfort heb ik mijn speedy
Ik vind Rolex exht heel erg mooi maar het is gewoon te duur geworden in de afgelopen 3/4 jaar. Helaas, helaas.
Verder vind ik het oude model de 14060 mooier dan de 114060. De vorm van de kast vind ik mooier
ben benieuwd naar je gemoedstoestand morgen…