Vragen over Seiko MM300 SBDX017

Allemaal te prijzig. Benader Herman Unger eens in Duitsland. Die zou je wel eens een scherpe prijs kunnen aanbieden.

Hier is mijn ex, de wak 2110

Een ‘gewone’ lederen NATO raad ik af. Twee-drie weken terug een lederen NATO op mijn MM300 gezet: gaat niet goed. Daar is die te zwaar voor. Als ik rechtop stond, kon je de band krom zie trekken :sweat_smile: Hij ziet er wel gaaf uit met leer, maar dan moet je wel van dat dikkere leer hebben.

Foto van mijn kleine pols + NATO leer:

1 like

Ding hoort op origineel staal, ondanks zijn k*t sluiting. :yum:

3 likes

Niet doen. Een MM300 is erg groot en lomp om de pols. Hij draagt een slag groter dan mijn 116610 en die is al redelijk groot.

Welke band zit er nu op?
Echt mooi de land op de MM300.

Welke pols maat heb je?

Sorry even voor de duidelijkheid, raad je NATO af? Of een gewoone NATO ?
Was van plan om een custom band te laten maken voor mij volgende aankoop en dan met iets personeliks erin (geboorte datum kinderen of hun initiële ).

Fors hoor op jou pols! :anguished: Ik zou het “te” vinden … blijft uiteraard een mooi horloge :wink:

Mijn pols is (maar net) 16,5cm. :sweat_smile: Ik heb op dit moment de meegeleverde Seiko polyurethaan strap erop zitten.

Terugkomend op de NATO’s, ik heb zelf alleen een lederen flubber NATO uitgeprobeerd. Dat beviel mij niet en raad ik dus af. :confused: Wellicht dat het alleen aan die van mij lag… Misschien heeft iemand anders hier wel ervaringen met de MM300 op gewone NATO?

Helaas heb ik al een financiële beperking mbt mijn horlogekeus. Als ik me daarna ook nog door mijn pols zou moeten laten leiden… blijft er niks over!

2 likes

Geïnteresseerd in je G-shock glx 5600f 1er! Kan je me een persoonlijk bericht sturen? Kom er niet uit hoe ik je hierover kan benaderen😅

2 maanden geleden lag er 1 bij Brunott in de etalage. Dus wellicht kan je daar even passen.

Ik draag al bijna 6 jaar dagelijks mijn SBDX003 en ik heb zelf ook dunne (platte) polsen van 16,5-17 cm. Het formaat heeft me nooit gestoord. Daarentegen vond ik de Sumo, ondanks de identieke diameter, wel te groot dragen ivm andere vorm van de kast.

2 likes

mm

En ja, de lume is prachtig. :wink:

10 likes

Ik draag het nu een week en moet toegeven de formaat stoort mij ook niet. Het is ook niet zo groot dat mensen zeggen ‘wat heb je nu om’ !
Snap ook niet waarom veel klagen over de braclet, ik vind het fijn dragen.
Ben echt blij met de aanwinst :grinning:

5 likes

Plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Irl om de pols zegt meer dan 1000 plaatjes.
:wink:
Vind em idd ook wat hoog.

Hier een paar plaatjes :grinning:

6 likes