Vreugd2

Ik heb goede ervaringen gehad met vreugd2 (Adriaan) Seiko Samurai daar gekocht en hij is ook forum lid en waar je met een gerust hart een horloge kan kopen de service is vind ik zeer goed.
Hij verkoopt meestal Poljot’s en seiko’s.

Ik ook…goede ervaringen bedoel ik dan…

Hallo, heeft die ergens een site of zo ? Kan je de link dan eens posten ?

THX !

Vreugd2 (Adriaan) heeft voor zover ik weet geen site, maar heeft weel een groot aantal horloges op Markltplaats staan. Onlangs heb ik een Glycine van hem gekocht maar het was niet helemaal naar wens. Zonder problemen terug kunnen sturen en het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug ontvangen. Daarnaast wordt op vragen per e-mail bijzonder vlot gereageerd.

Mocht ik nog een keer iets van mijn gading bij hem aantreffen, dan heb ik zeker geen twijfels over betrouwbaarheid ed. (tu)

Marc, je hebt een PM.

Gisteren ook wat aankopen gedaan bij Adriaan! 2 Seiko’s en een mooie Nato-strap, Vrijdagmiddag mailtje gestuurd voor wat meer informatie en ik kon ze gister meteen ophalen. Horloge’s waren zoals beschreven en op mailtjes werd ook zeer vlot gereageerd!

Kortom een eerlijke en goede handelaar waar je met een gerust hart iets kunt kopen. Adriaan, nogmaals bedankt! (tu)

Het is dan al even geleden, maar ik heb mijn Poljot ook van Vreugd2 (Watchmore). Snel antwoord op mails, horloge daarna in topstaat ontvangen. Super!

Ik heb 6 horloge`s en wat Russische horlogeboeken gekocht bij Adriaan.
Alleen maar goede ervaringen (tu)

heb vandaag de strela ontvangen,zag er netjes uit.En snel geleverd.

Gisteren de Aeronavigator van Adriaan ontvangen.
Niets dan lof, topservice.

Groeten,

Stefan

Mijn beste,

FORMIDABEL: Een zeer respectabel eerste contact, een snelle levering, een onberispelijke nazorg en, ik zou het belangrijkste bijna vergeten, een schitterend horloge met een uitmuntende prijs / kwaliteit verhouding. Een echte aanrader. (tu)
Tja mijn eerste ‘Seiko 5’ , het moest er toch maar eens van komen.

Orologio Signaturis Temporis

Ook mijn ervaring met Vreugd2 is zeer goed.
Correcte levering, en snelle reactie op mails met eventuele vragen.

Een aanrader!

Prima ervaring met Adriaan.
Altijd snelle reactie op e-mail en 2x horloge gekocht (poljot en seiko).
Zeer snelle levering en geheel conform aanbieding.

Aantal weken geleden ook een Seiko 5 van Adriaan gekocht, ter plaatse bleek hij ook nog een mooie band erbij te hebben en een mooie uitleg.

Voor herhaling vatbaar en een aanrader, dat verdient een gebakje :wink:

Afgelopen vrijdag een Seiko Black Monster bij Adriaan gekocht. Voorafgaand aan de koop een prima e-mailwisseling gehad: snel, duidelijk en goede antwoorden op mijn vragen. Horloge ziet er prima uit, Adriaan is bijzonder vriendelijk en betrouwbaar. Ik raad hem aan iedereen aan!
Erik

Ik heb er een blauwe band “army strap” besteld. Mailcontact en levering was prima!

Dus een duim omhoog (tu)

Mijn ervaringen zijn ook erg positief, erg correcte en snelle reacties op mail en nette levering na betaling. Zeer aanbevolen.

Zaterdag bij hem 2 bandjes besteld, we wisten niet van elkaar dat we beide hier op het forum zaten:)
De communicatie verloopt echt super, en de prijs/service is echt top
Kortom een aanrader!!!

Vandaag zijn dus de bandjes binnen gekomen, en ze zijn echt super.

Vreugd ik wil je hartelijk bedanken voor de ‘extra’ :wink: service.

Veel plezier ermee.

Super service, snelle levering en snel antwoord op mijn vragen.
Een echte aanrader!