Vreugd2

Vandaag een prachtige en zeer goed afgewerkte nato bond van Adriaan (vreugd2) ontvangen. Daardoor is in 1 klap de waarde van mijn horloge (Alpha) verdubbeld.
Prettige communicatie, leuke prijs en prompte levering. Chapeau!
rombo

(tu) Adriaan.

Woensdag geld over gemaakt en zaterdag band binnen gekregen. Super service

Vandaag bij vreugd2 een Seiko 5 en een Poljot strela opgehaald, eerst via de mail wat vragen gesteld waarop snel vriendelijk en vakkundig op werd gereageerd, daarna van de mogelijkheid gebruik gemaakt om de klokken bij hem zelf op te halen.
Kon meerdere horloges met elkaar vergelijken en ook verschillende bandjes op de klokken kunnen zien/passen.

Kortom, uistekende handelaar die de tijd voor je neemt en dat voor een uistekende prijs!

(tu)

Zocht een gespje en wie had er 1…Adriaan het is iedere keer weer prettig zaken doen!

(tu)

Adriaan is TOP ! (tu)

Groet,
Werner

Van Adriaan een Citizen duiker gekocht en een zwart lederen band: wederom snelle mailing en afhandeling. Beide artikelen verkeren in absolute nieuwstaat.

Adriaan, dank je:)

Goede comunicate en snelle betaling. Een genoegen om zaken mee te doen!

Wederom een horloge gekocht bij ‘Vreugd2’.

En ook deze keer was het een genoegen om met hem zaken te doen. Nou ja zaken doen, het betrof maar een eenvoudige Seiko. Maar toch, ook dan voelt men zich er echt Koning Klant.

De pluspunten:

• Duidelijke en bijzonder informatieve website, zowel op Horlogemarkt, als op Marktplaats.
  • Zeer goede communicatie, zowel per mail als per telefoon.
  • Mogelijkheid tot levering van een horloge welke niet als zodanig op de website vermeld staat.
  • Snelle levering, wat men beloofd komt men na.
  • En niet onbelangrijk, ‘een zeer scherpe prijs voor een goed horloge‘.

De minpunten:
Tja, nou maak ik het mijzelf toch echt moeilijk hoor.:D:D:D

Zeer goede verkoper… betrouwbaar en vlot e-mail verkeer… aanrader !!

Zeer goed adres, een aanrader voor iedereen!

Adriaan, wederom bedankt voor de prettige transactie, top!

vrgr,

Vincent

Ook ik wil mijn ervaring met Adriaan hier graag delen. Via Marktplaats bood hij een Seiko 7002 aan. Ik heb hem een aantal vragen gesteld waarop hij snel en adequaat antwoordde. Vervolgens hebben we de koop gesloten en het horloge werd snel opgestuurd.

Mijn aanvankelijke enthousiasme werd echter geleidelijk aan wat bekoeld. Anders dan hij mij desgevraagd had gemaild, leken de wijzers (en de insert) niet origineel. De lume was namelijk veel helderder dan de wel (?) originele wijzerplaat. Een andere reden was dat de kroon maar net wil sluiten. Slechts een kwartslag draaibaar wegens kapotte schroefdraad o.i.d. Tot slot liep het horloge wel erg snel, ca. 10 min per dag voor. Dat is ook voor een ouder horloge wel erg veel.

Ik heb een en ander bij Adriaan gemeld en de koop werd zonder enige discussie ontbonden. Ik heb het horloge geretourneerd en hij heeft het geld snel weer terugovergemaakt (inclusief de ‘heenverzendkosten’, de ‘retourverzendkosten’ bleven voor mijn rekening.

Al met al een wat gemengde ervaring, maar door zijn snelle en duidelijke communicatie en afhandeling, zou ik de volgende keer toch wel weer bij hem kopen.

Groet,

Mark

Ik had gisteren een nato bij Adriaan besteld.
Vandaag reeds geleverd.
Duidelijke communicatie.
Beter gaat het niet. (tu)

Vandaag met Lenno bij vreugd2 een poljot basilika in rose opgehaald.Mooie klok ben er heel blij mee!
Bedankt vreugd2!!!

Mooie Seiko bij Adriaan gekocht, wederom helmaal top, een aanrader!

(tu)(tu)(tu)

Hallo,

Ook ik ben door dit topic (evenals Marc-B1 en wellicht anderen) geïntresseerd geraakt in Vreugd2.
Graag zou ik van hem (alswel iemand anders uiteraard) een webadres of dergelijkeontvangen waar ik een kan rondneuzen tussen alles wat mijnheer ten aanbod heeft!

In afwachting verblijf ik.

Vriendelijk gegroet!
Sander

Hallo,

Ook ik ben door dit topic (evenals Marc-B1 en wellicht anderen) geïntresseerd geraakt in Vreugd2.
Graag zou ik van hem (alswel iemand anders uiteraard) een webadres of dergelijkeontvangen waar ik een kan rondneuzen tussen alles wat mijnheer ten aanbod heeft!

In afwachting verblijf ik.

Vriendelijk gegroet!
Sander

Sander,

Forumlid Vreugd2 adverteert op Marktplaats onder de naam Watchmore.

gr.
Peebee

Vandaag mijn nieuwe speeltje mogen afhalen @ postkantoor. Eind vorige week Adriaan benaderd, alllemaal netjes en vlot. Top! :slight_smile:

Ik heb zojuist mijn nieuwe aanwinst, de Poljot Blue Angels, ontvangen. Een fantastisch horloge trouwens.
Het horloge heb ik bij Vreugd2 besteld en dit is mij zeer goed bevallen: snel antwoord op vragen en een snelle en correcte levering.