Vreugd2

Nog een positieve reaktie voor Adriaan.

Snelle en correcte aflevering, duidelijke communicatie.
Bedankt!

Welliswaar nog nooit wat bij Adriaan gekocht ;), maar kan me zeker aansluiten bij de positieve reacties.

Altijd direct een vriendelijk antwoord op vragen (tu).

Ook ik heb een Seiko Atlas via Adriaan aangeschaft, nog steeds een tevreden gebruiker. En Adriaan mag je gewoon in het rijtje zetten samen met Robbie409(tu)

Vandaag een Poljot remake chrono gekocht voor een leuke prijs, tevens een paar Seiko nylon banden.
Geweldige communicatie met deze rustige en vooral betrouwbare persoon.
Vooral voor horloges uit Rusland en Seiko kan je goed kopen bij hem, betreft de Russen heeft hij een schat aan vele jaren ervaring en kennis.

Toppie dus!(tu)

snel en goed, aanrader dus (tu)

Vandaag een Poljot Strela gekocht. Nog niet eerder gezien maar wat een fantastisch mooi horloge zeg!

Uiteraard geleverd door Adriaan en net als mijn vorige aankopen, supervlot verlopen. Goede communicatie zeer klantvriendelijk. (tu) Een aanrader.

Via marktplaats een mooie Tissot gescoord, snel in huis en prima verpakt, wederom top!

Onlangs heb ik voor de derde maal een horloge bij Adriaan gekocht; na een Seiko en een Poljot was het deze keer een Tissot. De communicatie verliep ook deze keer weer soepel, de levering was weer goed verzorgd en het horloge is gewoon prima. Ik ben heel tevreden met deze verkoper.