Goed idee, ik doe mee!
Alvast een woest weekend gewenst.
Pffff juf Roos die staat hier ook op als de kleinkinderen er zijn.
Volgende maand samen met mijn dochter naar Justin Hayward in Haarlem, alvast even de klassiekers van de Moody Blues instuderen!
Goed weekend allemaal!
Gaan er vanavond nog mensen naar Nick Cave?? (of gisteren geweest?). Het is jammer dat ik geen lijstje heb bijgehouden oid, maar dit wordt denk ik mijn 22e keer dat ik 'm live zie.
Errug he?
Dat ikzelf kinderen had hoorde ik het niet meer. Heb eens gehad dat ik een collega in mijn auto meenam naar werk. Halverwege zegt hij “wat heb jij in godsnaam voor muziek?” … stond de CD van de kinderen nog aan met K3 en dergelijke… ik merkte het niet eens.
Joss Stone… geweldige stem en muziek. Wel op spotify, nog niet op vinyl en ooit op NSJF gezien. Machtig mooi
Hahaha
Passende Zenith.
I like it.
Dank
Mooi horloge hoor, maar zie je enig verschil tussen jouw foto en de rest?
Stik, nou zit ik wéér met dat rotlied in mijn hoofd! En zie het er nu maar eens uit te krijgen
Haha!
Ik kreeg vroeger altijd koude rillingen als hij zong “Kent u die Patsy, zij kwam wel eens hier, gisteren vond men haar in de rivier…”
Mijn deel was meer: Paaaaaaatsy, 'khoutochvanjou. Nooooit wil’kunanderalsvrouw…Vaak tijdens het douchen, maar ook gewoon op straat. Zo opeens. Dat begreep niet iedereen.
Hele mooie IWC, maar zie jij verschil tussen jouw foto en alle andere?
Dat is het leuke van plaatjesdag.
Matt Bianco, oh die ligt ook nog ergens op de zolder en dan komen de herinneringen