Laat ik ook eens meedoen.
Mooi! Aantal interessante selecties (Liadov, Barrios, die hoor je niet vaak). Als je daar niet van tot rust komt, dan weet ik het ook niet meer
getverderrie wat een lekkere klok…
Maar dit is wel een plaatje, maar er staat geen plaatje op. Dat had Tom heel snel gezien dus.

Vergissing. Die zijn voor iwc only en zo.
Was bezig met deze fotos
Laat maar weten of je dit mooi vindt.
Vandaag de laatste LP van J.Cash opgezet.
Johnny Cash nam dit album met louter zelfgeschreven nummers op in 1993, maar het zou tot 2024 duren tot de nummers het levenslicht zagen. Geproduceerd door zijn zoon John Carter Cash en Fergie Ferguson, en met medewerking van ondermeer Vince Gill, Marty Stewart en Dan Auerbach (The Black Keys
Geen idee waarom ik deze cdees ooit heb gekocht tijdens mijn muzikale reis want ik heb ze amper tot niet gedraaid. Vandaar een éénmalige notering tijdens de beroemde hf plaatjesdag.
Das nog te vaak.
Rachmaninov? Zeker, heel mooi!
Hoe vind je hem?
Ja best een lekker album, echte Cash nummers met de juiste sound.
Vindt altijd wel dat je een album een paar keer moet luisteren voor je deze goed kan beoordelen.
Was weer geïnspireerd om door mijn oude Cash lps te “bladeren”.
Ik ken er niet veel met een schilderij van hem, en een brief aan zijn vrienden in Duitsland.
nog een fotootje die ik gisteren ook had kunnen plaatsen, want het past in de serie.
dus het pruttelt een beetje na.
Volgende vrijdag pas plaatsen? had ook gekund, maar ik had al op
gedrukt, dus…
grappig dat de tekst leesbaar is.
Dit is een oude opname en dat hoor je aan de interpretatie. Flink anders dan wat nu gebruikelijk is. Toch sta je daar niet lang bij stil. De muziek is zo goed dat je vanzelf meegenomen wordt in de muziek