Plaatjesvrinden
Hitster hier ook aanwezig. Heb de versie van @Harpoen .Wordt meestal gespeeld met oud en nieuw
PaulusB
ROOMTU
want ik heb dat niet.
Never mind
Goedemorgen plaatjesvrienden. Vandaag een stukje voorpret voor a,s Zondag.
Zondag in de mooiste stad van Nederland, Maastricht, naar Fish.
Ruim 40 jaar geleden voor de eerste keer gezien met Marillion op Pinkpop, toen nog een ééndagsfestival in Geleen,
Door de jaren heen een van mijn meest bezochte artiesten, eerst met Marillion en later solo, en nu waarschijnlijk dan voor het laatst , want afscheidstour.
Iedereen weer een heel fijne plaatjesdag gewenst.
Goedemorgen,
Vandaag wat Funeral Doom om iedereen een beetje op te beuren.
Colosseum (niet te verwarren met de Colosseum van eind 60er begin 70er jaren) was een Funeral Doom Metal band die bestond van 2006 tot 2010, in welk jaar de zanger en frontman zich geheel in stijl van het leven beroofde.
Ze kwamen uit Finland en hebben drie schitterende albums gemaakt. Colosseum had wel het lage slepende tempo dat kenmerkend is voor Funeral Doom, maar onderscheidde zich doordat ze melodieuzer en symfonischer was.
Aanraders zijn “Aesthetics of the Grotesque”, “Demons Swarm by my Side”, “Weathered”, “On the Strand of Nightmares”, en het onderstaande nummer:
Fijne dag.
Goedemorgen Vinylisten,
Afgelopen weekend kreeg ik een plaat van Cat Stevens. Zo leuk, mensen gaan naar de kringloop, platenzaakjes of marktjes om een plaatje voor mij te scoren, dat zijn de mooiste cadeaus, zoveel moeite…
Nog nooit bewust van Cat Stevens gehoord, en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben. De persing en het geluid van de plaat zijn sowieso erg goed, dat alleen is al een genot om naar te luisteren. Maar de muziek zelf kruipt onder je huid, de plaat wordt met elke keer draaien steeds mooier.
Wie kent haar niet. Linda jo rizzo. Haar nummer van vroeger “passion” als zangeres van de flirts. Nu iets ouder ook als op deze foto maar treed nog steeds op. Mooi weekend allen.
Het aankomende nieuwe album van de postrock veteranen 13:Curves .
Presentatie van deze parel is op donderdag 28nov in het Slachthuis te Haarlem.
Fijn weekend allen!!
Hallo muziekvrienden,
Misschien wel de mooiste cd die hij gemaakt heeft. Ook mooi opgenomen, een aanrader.
Goed weekend.

Veel plezier zondag, ik ben ook een grote fan maar helaas niet aanwezig.
Dank jullie wel.
Zondag mooi op tijd weg. Dagje stad doen. Lekker eten. Avondje Fish. Lekker hotelletje. Maandag nog een dagje stad.
Er zijn mensen die het slechter hebben.