Met onze Candy Dulfer zelfs
Verrek, dat wist ik niet!
Het zijn er een hoop maar als je het me nu vraagt Tupelo Honey. Kennelijk vindt Van dit album niks want je kunt hem niet streamen. Maar alleen al de titeltrack is een van zijn allermooiste.
Dank voor de tip. Lekker mellow!
Nostalgie. Om de pols en met mijn zojuist samengestelde Top2000 playlist.
https://open.spotify.com/playlist/0obA16gbPdebPk8LKtS27b?si=HratVrXtSK-T7Z86IhIMbQ&pi=lG-8pi0wTjGLy
Naast Astral Weeks kom ik dan bij zijn eerste werk met Them - dat was ongekend in die tijd, had enorme impact op de muziekscene en is nog steeds heerlijk fris en rauw. Verzameld op: Van Morrison - The Bang Masters.
Dank voor de tip.
Zijn stem is in de loop der jaren alleen maar beter geworden vind ik. Een wat meer doorleefde klank.
Gefeliciteerd!
Dan zou ik Moondance nemen. Net zo goed als Astral Weeks, maar veel toegankelijker. Astral Weeks moet je m.i. niet mee beginnen.
Moondance heb ik al hé.
Staat ook op de foto, de negen albums op de foto heb ik in bezit…
Hier mijn bijdrage aan “Vrijdag geluidsdragersdag”
Leuke ouwe shit.
Afgelopen tijd uitgezocht, maar bijna alles kan weg. De kwaliteit van de cassettebandjes is niet geweldig meer.
Veel is online te vervangen, het meeste heeft mijn interesse qua muziek niet meer.
Zo gaat dat!
Ongeveer 100 jaar geleden had mijn buurvrouw nog een auto met cassettespeler. Daar zijn toen al mijn cassettebandjes naar toe gegaan.
Zijn ongetwijfeld al jaren geleden door haar gedumpt.