Vrijdag Plaatjesdag 2025

Whoooow , wat een verzameling :+1::+1::+1:
Ik dus hoofdzakelijk top40 werk welke ik zelf destijds kocht van mijn zakgeld.

1 like

Onlangs een platenspeler gekocht en opgeknapt. Nu een bescheiden collectie aan het aanleggen van m’n alltime favoriete albums. Waaronder deze van Tribe Called Quest :ok_hand:t2:

Of ga ik nu direct tegen de regels in aangezien het geen vrijdag is :sweat_smile:

18 likes

Het is je vergeven, als je jezelf voortaan maar aan de regels houdt. :wink:

1 like

Iets anders deze maal

18 likes

Terwijl ik hier op Kreta van de ochtendzon zit te genieten wil ik toch deze even plaatsen en jullie allemaal een heel fijne plaatjesdag toewensen.

20 likes

17 likes

Je had alvast de foto gemaakt rekende dat je op vakantie was.
Geniet er nog van man :sunglasses:

1 like

Raad de plaat.

14 likes

Goedemorgen beste muziekvrienden,

Vandaag een artiest waar ik diep respect voor heb en graag in de belangstelling wil zetten.
Willy Nelson maakt al heel lang geweldige muziek (meer dan 70 jaar), dit jaar op 25 april bracht hij zijn 77e studioalbum uit! Totaal heeft hij ruim 150 albums uitgebracht.
Hij is nu 92 jaar en nog volop up and running…
Onderstaande cd heeft hij vorig jaar uitgebracht, een pareltje!

Een muziekale dag gewenst en alvast een briljant weekend.

17 likes

19 likes

Naast alle LP en singles hadden we natuurlijk ook nog de Maxisingle :wink:

18 likes

Disco really made it.
Its ugly and i hate it.

Om mr Hans “ugly head” vd Bug maar weer eens te citeren.

2 likes

James White & The Blacks - Off White 1979

In 1979 brachten James Chance & The Contortions bijna gelijktijdig twee albums uit: “Buy” van The Contortions en “Off white” van James White & The Blacks.
Als je “Buy” hebt overleefd, dan is "Off white” een makkie. Maar ook dat is een album waarmee je binnen no time je bezoek de deur uit hebt. Volgens Wikipedia is het genre “no wave, art punk, punk jazz, post-disco” met veel bewuste dissonantie en een neurotisch piepende saxofoon. Hoogtepunt vind ik “Stained sheets” waarin een kreunende Stella hem aan hun date van een tijdje terug herinnert en hij in eerste instantie doet alsof hij nergens vanaf weet (“Stella who???”…….“Oh, you!”).
Af en toe hou ik wel van dit soort maffe muziek.

Fijne dag gewenst.

17 likes

Oude muziek en oude foto, maar helaas weer een heel actueel beeld.

Wat blijft The Quo toch goed!

Wiki feitje: Status Quo heeft meer dan 60 hits in het Verenigd Koninkrijk behaald, meer dan welke andere rockband ook.

19 likes

Het derde studioalbum van The Pretenders, uit 1984, op de draaitafel, hier. Lekkere plaat, vind ik dan.:smiling_face:

Fijne plaatjesdag!:musical_note:

20 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Op vakantie ergens in deze grote wereld, daarom een (oud) toepasselijk plaatje:

:notes::notes::notes::notes::notes::notes: :earth_africa: :notes::notes::notes::notes::notes::notes:

20 likes

20 likes

Fijne plaatjesdag !
Diana op de spinner.

16 likes

18 likes

super maxi

1 like