Paar dagen te vroeg maar toch weer een leuke kringloop vonst laten zien.
Nice!! Wat een vondst!
Dr.
en de
man zijn geweldig.
Zo relaxed easy listening!
En in een perfecte staat zonder krasjes en tikjes en dat voor âŹ2,50,-
Waaaaat!!![]()
Kom vaak langs de kringloop bij mij om de hoek als ik weer eens de hond uit ga laten en als hij weer wat nieuws heeft roept hij me altijd binnen.
De kringloopeigenaar en niet je hond neem ik aan? ![]()
Maar beter: insider dus altijd eerste keus!
Show.
![]()
tâis wederom Vrijdag, so what?
Dus deze LP uit onze platenkast getrokken
Mooi weekend lieve HFâers
Foto is van gisteravond, zit nu in de nachtdienst ![]()
Maar gistermiddag nog een nieuwe LP gekocht met daarin ook nog een extra binnenhoes met de songteksten.
Op de andere kant van deze hoes alleen een kroon dus een kleine quiz voor jullie muziekvrienden
Van welke artiest is dit album.?
Goedemorgen,
De muziek Compos Mentis wordt omschreven als "melodic death metalâ. Ze komen uit Denemarken en hebben 3 schitterende albums gemaakt: âFragments of a withered dreamâ (2003), âGehennesisâ(2007) met op twee nummers een heus koor, en âOur Kingdom of Decayâ (2009) waarbij decay staat voor DK (= Denmark), en sindsdien staat in de Encyclopedia Metallum oftewel de Metal Archives (een beetje de Mikrolisk voor alle soorten metal muziek) hun status op âon holdâ. Je vraagt je dan toch af wat er met zoân band gebeurd is. Zijn ze nog steeds aan het repeteren voor hun volgende album of kwamen ze er achter dat ze hier niet van konden leven en hebben ze besloten toch maar een regulier baantje te zoeken?
Fijne plaatjesdag!
Plaatjesdag beste liefhebbers en vandaag combineer ik mijn favoriete polsjuweel met een LP die minstens zo veel geschiedenis en karakters bevat namelijk Neil Youngâs legendarische âDecadeâ Deze driedubbele plaat is zoân verzameling dat je bijna denkt dat hij een ingebouwd uurwerk heeft. Elk nummer is een tijdscapsule op zich, eentje die je meeneemt naar de jaren '70 zonder een tijdmachine te hoeven bouwen.
Luister naar âHeart of Goldâ, en je waant je weer even in die zorgeloze folkrockdagen. Of âLike a Hurricaneâ, die je de rauwe energie van toen weer laat voelen. Ik ben er bijna jaloers op, zo veel verhalen in één collectie.
Fijne dag nog
Een van de allerlaatste albums van TP die ik nog niet ook op vinyl heb. Staat op de wishlist. Geweldig!
![]()
Bruno Mars?
Dan heb je nu zojuist je missie voor komend weekend gedefinieerd! ![]()