Vrijdag Plaatjesdag 2025

19 likes

Happy friday… happy music…

18 likes

Vostok en Plaatjes dag. :+1:

17 likes

Mooie plaatjesdag en een fijn weekeind!

18 likes

18 likes

Steve Miller Band, wie kent hem niet!

20 likes

Ha, vrijdag plaatjesdag :wink:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

18 likes

19 likes

@ROOMTU
Dit is er heel dichtbij.

22 likes

Jheeee we hebben een winnaar, dus eeuwige roem tussen al je platen vrienden :beers:

12 likes

Haha, je bent de eerste die op mijn oproep reageert, dank daarvoor.
Ik zie dat wij wel zo’n beetje uit dezelfde muziekvijver vissen. 5 kanjers! :facepunch::ok_hand::+1::pray:
Geweldige muziek.

20 likes

20 likes

Fisher-Z op de cd-spinner. :+1::watch:

19 likes

De grootste arrangeur-orkestleider uit de periode 1950-1970 is zonder meer Nelson Riddle, die wereldsterren maakte van Nat King Cole, Frank Sinatra, Peggy Lee, Rosemary Clooney en nog vele, vele anderen.
Op deze cd kun je je zelf de ster wanen, want de nummers hebben geen zanger of andere solist, alleen de orkestrale begeleiding, dus je steelt zelf de show door met je instrument of met je stem de ontbrekende partij te spelen of te zingen. Maar ook het luisteren naar wat er allemaal om je heen gebeurt zonder afgeleid te worden door Frank of Nat is al een bijzondere ervaring.

20 likes

Vers van de pers!

17 likes

Fijn weekend!!

20 likes

Hoppa 't is een beetje weekendparty met deze schijf. Zelfs die dekselse stofdoeken van de speakers gedaan om de basjes te zien werken. :smile::+1::watch:

21 likes

Nu in de auto naar Rijswijk :sunglasses:

Mijn vrouw is enorme Elvis fan dus gaan we er een leuke avond van maken.
Moet nog wel de nachtdienst in maar de late dienst blijft wat langer :pray:t2:

10 likes

Goed weekend mensen.

21 likes

Mooie setup :grinning::ok_hand:

1 like