Yello - Toy
- Kiss The Cloud
![]()
Goed weekend!!!
Mooie warme plaatjesdag. Soms heb je van die platen die nergens over gaan. Zoals deze…
Mooi weekeinde alvast allen.
Fijn weekend, allemaal.
Dankje, ik ben wel een Cure-liefhebber! Meteen m’n moeder’s Oranjezomer uitgezet🤣
Het begint buiten langzaam maar zeker iets aangenamer te worden. Dus daar maar even gaan zitten, met een paar noodzakelijke zaken binnen handbereik. ![]()
Ik weet het, nog een paar uurtjes, totdat het echt vrijdag is…![]()
Het nummer van Percy Sledge heeft een heerlijke dramatische strekking: de ik-figuur raakt verliefd op een dame, maar als hij haar aan zijn moeder voorstelt, is die niet erg enthousiast en zegt: “Take time to know her”. Eigenwijs als hij is, luistert hij niet en trouwt met haar, maar ook de priester tijdens de huwelijksplechtigheid neemt hem even apart en zegt “Take time to know her”. Alles lijkt goed te gaan, tot hij een keer vroeg thuiskomt en haar aantreft met een ander. En dan realiseert hij zich wat zijn moeder bedoelde…
En de foto op het hoesje zegt ook genoeg.
Ook toen haalden ‘we’ de finale.
Ook toen in een land waar menigeen zo z’n vraagtekens bij had
Mooi muzikaal weekend lieve HF’ers
Enne, hou het hoofd koel
Wegens vakantie even geen geluidsdrager bij de hand.
Iedereen weer een heel fijne plaatjesdag gewenst.
Laat je verrassen, ik was een paar jaar geleden op vakantie in Turkije en daar lag in een restaurantje een LP van Gruppo Sportivo als decoratie.
Dus wie weet … ![]()
Maar een ander mooi plaatje mag ook ![]()
Fijne vakantie, Eddie ![]()
Dank je.
Maar even een plaatje teruggehaald uit plaatjesdag 2021.
Die zal wel niet meer in het collectieve geheugen zitten.
Denk ik dan maar.
Zo, vrijdag is er weer. Hier is de selectie voor vandaag.
Eigenlijk hetzelfde idee met The Who - The Ultimate Collection.
Om m’n pols zit nu al voor de derde dag deze Tissot PRC200 die ik van mijn vader “geleend”
( gestolen ) heb. De Invicta Pro-Diver had ik al een week om, dus ik wou weer eens iets anders.
Fijne plaatjesdag, allemaal!
Miles Davis: In a silent way
Wat een knaller…als je van het genre houdt
Hierna denk in dan “kind of Blue” te draaien. Miles Davis heeft heel veel pareltjes gemaakt, maar dit zijn wel twee heel grote parels
Prachtig album, zo relaxt. Van de winter ook eens voor het eerst Bitches Brew geluisterd, man man man, wat was dat gaaf! Miles heeft inderdaad veel pareltjes gemaakt.