Dat klopt!
Enkel had ik al een nummer van Flag gepost en wil ik, tot het niet anders kan, iedere keer een ander album posten en daarbij controleer ik of ik niet hetzelfde nummer post van verschillende albums.
![]()
Met deze temperaturen moest ik ineens denken aan de zomer van 1987, waarin ondergetekende als pokdalige puber werd geconfronteerd met het fenomeen Sabrina.
Wie heeft net als ik de clip destijds op VHS opgenomen en gepauzeerd op het beroemde tepelhof-moment?
En wie zoekt hem opnieuw op YouTube op? ![]()
Fijne avond!
Grappige tactiek!
Haha, ik speelde al met het idee eens geen Yello te posten.
(komt zo langs
)
Fijne vakantie Eddie ![]()
Hahahahaha, 2x guilty.
![]()
Sinds een dag of twee verheug ik me op de TdF die morgen begint.
Daarom siert een passend geel bandje m’n Pontiac Maillot Jaune.
Mooi muzikaal weekend lieve HF’ers
Reparata & The Delrons is min of meer een one-hit-wonder, nou ja, misschien two-hit-wonder. In 1965 hadden ze een bescheiden hitje met “Whenever a teenager cries”, en dit is hun enige grote hit, uit 1968, beide nummers in de Shangri-Las stijl. Het nummer is o.a. leuk door de geluidseffecten zoals de misthoorn, de scheepsbel, de morse-signalen en de elektrische sitar, maar het leukste (ik heb het er al eens eerder over gehad) vind ik de drukfout op het rode Nederlandse hoesje. Als je kijkt naar de titel van de b-kant, zie je dat Toom Toom op het blauwe Belgische hoesje een jongen is, maar in Nederland blijkbaar een meisje…. Het label op het singletje geeft gelukkig uitsluitsel: it’s a boy!
En nog wat aardige wetenswaardigheden: de leadzangeres heet niet Reparata, maar dat was de naam van haar favoriete non op school.
En in 1969 verzorgden ze de achtergrondzang op “Honky Tonk Women” van de Stones.