Dank je.
Heb nachtdienst dus nu geen platenspeler maar toch het trieste nieuws hier delen.
RIP Jerney Kaagman.
Het boegbeeld van een van de allereerste bands die ik ooit live zag en waar ik van het begin tor het einde ademloos voor het podium stond te kijken.
R.I P. Jerney Kaagman.
En voor iedereen weer een hele fijne plaatjesdag.
Maybe tomorrow, may be tonight
Ter herinnering aan onze Haagse sirene van de Lorelei, nu maar eens de binnenhoes (elpee Song of the Marching Children van Earth and Fire)
Mooi muzikaal weekend Lieve HF’ers
Hopelijk zonder fysieke Storm and Thunder
Toch maar weer eens hun twee concept Langspelers wat draaitafeltijd gunnen
Ha vrijdag plaatjesdag ![]()
Je moet wat verzinnen en prutsen om op vakantie toch mee te kunnen doen ![]()
Casio G-Shock en …
Music from Big Pink - The Band
Goedemorgen,
Vanwege het overlijden van Jerney Kaagman dat gisteren bekend werd gemaakt ook van mij een bijdrage: een oudje van Earth & Fire:
Vorige week zaterdag tijdens een bezoek aan de Pride met de fam even ontsnapt naar Concerto. Daar ondermeer deze opgepikt. Comdon & Green hebben als tekstschrijvers gewerkt met o.a. Bernstein en Previn, en op deze cd voert zangeres/pianist Blossom Dearie een aantal van hun werken uit samen met een jazzcombo met daarin Kenny Burrell op gitaar en Ray Brown op bas en Ed Thigpen op drums.
Vannacht heb ik al wat gedraaid, hieronder het plaatje;
Louis Armstrong plays W.C. Handy. Van de week voor 50 cent gescoord in een kringloop, was het dubbel en dwars waard. Af en toe klonk het wat zacht, maar dat kan ook aan mijn installatie gelegen hebben. ![]()
The Essential Herman Brood. Ik ben al 2 jaar fan van Brood sinds mijn vader in de auto heel hard “Never Be Clever” aanzette en zei “dit is goeie muziek”. Sindsdien heb ik een paar cd’s van albums en verzamelaars gespaard en de LP van Shpritsz gekocht. Het enige wat een beetje jammer was, was dat naar mijn mening de live/studioversie van “Pop It” ontbrak en het bigbandnummer “Back On The Corner”, een bigbandversie van “Saturday Night” vond ik wat onnodig voor deze compilatie.
Om m’n pols zit na lange tijd weer eens m’n trouwe Seiko.
Fijne plaatjesdag, allemaal!
Nog 2 plaatjes om de avond mee te starten. Het doosje van The Smiths ziet er inderdaad een beetje sneu uit, maar dat komt waarschijnlijk door een voetballende medewerker van het postsorteercentrum.
De vroege jaren van Duran Duran zijn ook best interessant, daar zitten naar mijn mening een hoop pareltjes tussen! De latere jaren hebben hier en daar ook wel wat leuk spul, maar ik luister nu vooral naar alle albums t/m 1986.
Fijne avond, allemaal!
Goed album ![]()
Ik heb vgm 5 albums van Supertramp ![]()