Vrijdag plaatjesdag 2026 💿

Goedemorgen,

Het nieuwste album van Dimmu Borgir van mei dit jaar, Noorse blackmetal. Prima album, het is wat minder bombastisch dan het vorige, het koor en orkest zijn niet zo prominent aanwezig, en er zijn nog maar twee van de oorspronkelijke leden overgebleven, voor de rest zijn het gelegenheidsmuzikanten.

Fijne dag.

15 likes

Wie kent hem niet!

16 likes

Mooi filmpje, maar niet helemaal mijn soort muziek helaas. Maar geniet ervan.:+1:

2 likes

Ben deze week weer begonnen aan alle albums van Nick Cave & The Bad Seeds luisteren in chronologische volgorde. Nu aan de beurt:

18 likes

Mooie plaatjesdag en een fijn weekeinde.
Beetje gitaarspel op de spinnert.

18 likes

17 likes

Beetje laat vandaag, maar het is ten lange leste toch ook deze 70+’er gelukt :relieved:

Mooi muzikaal weekend lieve HF’ers

16 likes

Dat kan ik me voorstellen… :confounded:

1 like

16 likes

Verdorie wat een gave platenspeler die explorer😍

19 likes

16 likes

Hele mooie Tissot. :ok_hand::star_struck:

1 like

Yello - Baby: Sweet Thunder:

:musical_score: :musical_keyboard: :musical_note: :notes: :banjo: :drum: :guitar: :cloud_with_lightning_and_rain: :zap: :guitar: :notes: :musical_note: :musical_keyboard:

15 likes

18 likes

Tof plaatje :+1:

Nu ongeveer hetzelfde, je moet wat verzinnen en prutsen om op vakantie toch mee te kunnen doen :smiley:

Casio G-Shock en…

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes: :camera: :musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

14 likes

Goed weekend.

16 likes

Zo, vrijdag is weer. Dit heb ik vanochtend uitgekozen:

Robert Palmer - Addictions Volume 2. Ik had laatst al Volume 1 gekozen, dus nu deel 2. Wat een goede artiest is dit toch!

Wham - Fantastic. Ik had het tweede en laatste Wham-album al en deze is laatst gearriveerd. Een hele hoop funky nummers met ook wat goede rapsegmenten door George Michael. M’n vader werd hier nostalgisch van, da’s altijd een pluspunt.

Om de pols zit een nieuwe aanwinst, een Fossil LED-horloge. Deze heb ik nog voordat het blauwe gedeelte dichtging gekocht, ik heb 'm gisterenavond afgesteld op m’n polsmaat, maar hij zit toch nog ietsje te strak, dus er moet een schakeltje bij. Een NA-post zal ik nog wel maken als ik daar tijd voor heb, dus jullie hebben de primeur!

Oja, dit heb ik vanmiddag nog gescoord voor 2 euro:

(Ik had de CD al eens hier laten zien, maar altijd leuk om een LP-versie voor weinig geld te vinden!)

Fijne plaatjesdag, allemaal!

13 likes

Niemand doet religieuze muziek met zoveel schwung als WA…zeker niet in de handen van deze pretentieloze sopraan.

14 likes

Goed weekend vrienden van de tijd

20 likes