Vrijdag plaatjesdag 2026 💿

Misschien kun je even de openingspost lezen en enkele postjes bekijken.
Dan snap je waarschijnlijk de bedoeling wel.

8 likes

Hollands glorie!!!:sunglasses:

15 likes

15 likes

Jaaaaaaa :partying_face:

1 like

Ik heb hem ook een aantal keren gezien. Down the rabbit hole een paar jaar terug en vorig jaar de Wild God tour in Amsterdam (en laatst dan BKS)
Fantastische optredens!

2 likes

Hee ik zie dat ik per ongeluk het verkeerde topic heb aangeklikt. My bad, moest ik Klokje koffie

9 likes

18 likes

Hier ook nog eentje :wink:

20 likes

Zijn eerste album na Genesis.

15 likes

14 likes

Supertramp :sunglasses:

3 likes

Ik heb dus helemaal nul inspiratie voor wat ik vandaag wil gaan kiezen. Dan zou je zeggen dat ik volslagen gek ben met zo’n aanzicht (wel vanuit een gekke hoek geschoten zodat het heel groot lijkt);

Maar goed, ik wou iets kiezen, dus heb ik maar wat jeugdsentiment gekozen. Het verraad wel dat ik nog maar een jonkie ben, als ik dit jeugdsentiment noem, maar geloof me, dit was gigantisch toen ik nog op de basisschool zat in 2011!

Om m’n pols zit nog steeds de Mondaine, nu al langer dan een week.

Fijne plaatjesdag, allemaal!

15 likes

Tja, stom hé… Ik was alweer in gedachten bij de volgende cd.
Dank voor de correctie.

1 like

Uiteraard weer een Yello van mij van het album The New Mix In One Go, welk op cd makkelijker met juiste hoes te verkrijgen is dan in de digitale wereld.
Maar toch het nummer Daily Disco welk ik al langer in gedachte had voor @Stinky.

:musical_keyboard: :musical_note: :notes: :banjo: :musical_keyboard: :drum: :trumpet: :saxophone: :musical_note: :notes: :musical_note: :notes: :musical_note: :mirror_ball:

16 likes

Haha dank!

1 like

12 likes

16 likes

Fijn weekend.

16 likes

Goede morgen beste muziek muziekliefhebbers!

Ik zocht laatst weer muziek voor onder mijn vakantie film.
Kwam ik Captain Gumbo weer tegen.
Een nederlandse Cajun en Zydeco band. Meeslepend enthousiasme!
Helaas las ik net dat 1 van oprichters gitarist Gerard de Braconier, pas is overleden.

Gumbo is een dikke stoofpot uit de zuidelijke staat Louisiana.
1e nummer heet dan ook Chicken Gumbo, een soort van gezongen recept.
Eet smakelijk! :grin:

:shallow_pan_of_food: :notes: :notes:

14 likes

Fijne plaatjesdag.

13 likes