Vrijdag plaatjesdag 2026

Sterkte :black_heart:

1 like

16 likes

NA…de Lp dan…

18 likes

20 likes

https://open.qobuz.com/track/360008176

13 likes

China - Vangelis
Eentje van mijn vader. :slightly_smiling_face:

19 likes

14 likes

Morgen met een vriend/collega naar Mahler 2 in het Concertgebouw, nu alvast een beetje voorpret.
Oorspronkelijk deze cd in Engeland gekocht (bij Crowther’s in Canterbury) voor de 4e van Franz Schmidt (voormalig 1e cellist onder Gustav M.), een zeer indrukwekkend instrumentaal requiem voor zijn overleden dochter, nog steeds te zelden uitgevoerd helaas.

19 likes

Yep! Had ik met de box complete opnamen uit 1940-42 van Duke Ellington, ook als student…pfff, wat een geld toen, maar hij móest er idd komen.

1 like

Mooie hoes ook! :ok_hand:

1 like

19 likes

Zaterdag!
Nee joh, het is vrijdag, toch?

12 likes

Zo, voor mij is het vrijdag, dus eh…
Classic Friday!:musical_note::guitar::notes:

16 likes

Dus eh, misschien een Seiko 5je proberen Ed.
Het schijnt dat je daar ook de dag op kunt zien. :wink:

3 likes

:joy:

2 likes

Ja, het is afzien. Zit idd niet eens een dagcomplicatie op deze. Wat een armoe… :unamused: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

En toen was het alweer vrijdag.
Gelukkig zal hier nou niemand roepen, deze moet in het boerentopic.
Wij weten allemaal wel beter.
Vandaag de dag maar weer eens starten met een monument.

22 likes

Tja, in deze ‘vastelaovendj’ periode kan dat er natuurlijk maar 1 zijn

Mooi weekend lieve HF’ers

23 likes

Mooie plaatjesdag allemaal en alvast een fijn weekeind .

20 likes

Goedemorgen,
The Babys worden vaak weggezet als een middelmatig glamrock bandje, maar deze lp en ook de volgende (“Head first” met “Everytime I think of you en “White lightning") zijn gewoon goeie lp’s, beide door Ron Nevison geproduceerd met een heerlijk stevig zwaar geluid. Ik dacht altijd dat ze Amerikaans waren, maar hoewel ze het meeste succes hadden in Amerika, kwamen ze uit Engeland. Na het uiteenvallen van The Babys stapte een aantal leden over naar Bad English en Journey. Op deze lp staan de hits “Isn’t it time”, “I’m falling” en “Piece of the action”.

Fijne dag

21 likes