Het laatste Yello album wat ik in huis heb:
Yello 40 years - Time Palace.
Goed weekend!!!
Horloge 7-10, cd 10-10
Mitch Sanders onthoud deze naam lieve mensen.
Prachtig nieuw album gemaakt Open Qobuz
Ook te horen op het laatste album van de meester van de triphop: Tricky ![]()
https://open.qobuz.com/album/xsgb6nfj0q5dd
Man, man, man wat een fijn album ook weer.

Fijn weekend lieve mensen ![]()
Vandaag de platen van mijn vader opgehaald. LPโs uit de jaren 70-80 van Disco, Soul tot aan Koos Alberts en Kerstalbums aan toe. Echt geweldig!
Fijne avond, allemaal!
Die versie stond er helaas niet op, het zijn allemaal covers geloof ik.
Hierop staat een cover van een duitse band genaamd Electric Food, de rest van alle bandjes op deze LP kunnen ook duits zijn (The Petards met My Little Heart zijn dat in ieder geval ook), de plaat komt ook uit Duitsland.
Kies zelf maar wat je beter vindt: het origineel van CCR of de Electric Food-versie ![]()
(CCR klinkt nog steeds het beste van de twee naar mijn mening! Maar die waren zeker te duur om op de plaat te krijgen.)
Alte mannen gehen naar bed
De Babylon By Bus heb ik een paar jaar geleden eens ergens voor een paar euro meegenomen. Maar echt een heel goed live album, draai 'm nog regelmatig. Veel luisterplezier!
![]()
Net de film Sinners gekeken, moest nu toch nog even een plaatje van de legendarische Buddy Guy opzetten.
Cd is idd een 10. Ik heb het plezier gehad PJ al meerdere keren live gezien te hebben en telkens van mijn sokken geblazen.
Hoi Plaatjesvrienden.
Vanmorgen de jongens van Makas nog maar eens promoten.
Een unieke mix van Anatolische volksmuziek en lekkere progrock.
Teksten in het Turks, gebracht met de prettige stem van Sahin.
Zeer het beluisteren waard.
Fijne plaatjesdag gewenst allemaal.
Een tijdje niet gepost dus het werd wel weer eens tijd voor een lekkere plaat. Fijn weekend muziekvrienden!
![]()